וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קאמבק גדול לאטאלנטה ב-2:3 על לאציו, יובנטוס ברחה בפסגה

סגנית המוליכה איבדה יתרון של 0:2 והתרחקה ארבע נקודות מהאלופה. פאלומינו (80) הכריע. גם רומא עשתה מהפך ב-1:2 על סמפדוריה (צמד לדז'קו), 3:3 משוגע לאינטר מול ססואולו

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

המחזור ה-27 באיטליה נמשך הערב (רביעי) וסיפק טוויסט דרמטי בצמרת. אטאלנטה הנהדרת חזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את לאציו, שהתרחקה עד כדי ארבע נקודות מיובנטוס המוליכה. אינטר השלישית ספגה 3:3 בדקה ה-89 מהכבשה השחורה-ירוקה שלה ססואולו, ואילו רומא החמישית ניצחה 1:2 את סמפדוריה של האקס קלאודיו ראניירי.

שחקן אטאלנטה רובין גוסנס. רויטרס
איזו קבוצה. רובין גוסנס חוגג על חשבון לאציו/רויטרס

אטאלנטה - לאציו 2:3

אחרי הניצחון של יובנטוס אתמול, לאציו, שחזרה לשחק אחרי כמעט ארבעה חודשים, ידעה שהיא חייבת לנצח גם כדי להיצמד לפסגה. אלא שמולה ניצחה קבוצה נפלאה שכבר חזרה בסערה מהפגרה עם 1:4 ביתי על ססואולו וידעה גם הערב להיחלץ מפיגור כפול לניצחון גדול מבחינתה שמקרב אותה לעוד הופעה בליגת האלופות. הנשרים פתחו את המשחק הזה בסערה ונהנו משער עצמי של מרטין דה רום, שכבר בדקה החמישית דחק פנימה כדור רוחב שהיה מיועד לספאטה. בדקה ה-11 מילינקוביץ' סאביץ' כבר עשה את ה-0:2 עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה. גמור? ממש לא. צמד המגינים של המארחת חברו ל-2:1 כשהאטבור הרים לגוסנס שנגח פנימה בדקה ה-38.

בדקה ה-66 דה רום מצא את רוסלן מלינובסקי שהפגיז כדור אדיר מחוץ לרחבה וקבע 2:2. לאציו חיפשה את ה-2:3, אבל דווקא אטאלנטה השיגה אותו עם נגיחה של פאלומינו הבלם מכדור קרן בדקה ה-80. ניצחון גדול לקבוצה מברגאמו ששמרה על הפער הגדול שיש לה במקום הרביעי. לאציו, שנחלה הפסד ראשון מאז ספטמבר, התרחקה ארבע נקודות מיובנטוס המוליכה וזה כבר יתרון משמעותי.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר מאוכזב. רויטרס
נותר רק לתפוס את הראש. לאוטרו מרטינס לאחר ה-3:3 הדרמטי/רויטרס

אינטר - ססואולו 3:3

הכבשה השחורה-ירוקה של אינטר שוב הותירה חותם בסן סירו. אחרי שלושה ניצחונות רצופים בבית של הנראזורי ועוד 0:0 בעונה שעברה, הפעם ססואולו חילצה נקודה עם שוויון דרמטי בדקה ה-89. פרנצ'סקו קאפוטו הפתיע בדקה הרביעית, אבל רומלו לוקאקו השווה בפנדל בדקה ה-41 ואלכסיס סאנצ'ס שפתח על חשבון לאוטרו מרטינס בישל למגן השמאלי כריסטיאנו ביראגי שהפך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. רוברטו גליארדיני רשם החמצה יוצאת דופן, עם בעיטה למשקוף מול שער ריק בדקה ה-63, והעונש הגיע כאשר דומניקו ברארדי איזן בפנדל אחרי עבירה מטופשת של אשלי יאנג בדקה ה-81. אינטר בכל זאת חזרה להוביל עם הסטה מקו השער של בורחה ואלרו אחרי כדור חופשי של אנטוניו קאנדרבה בדקה ה-86, אבל המילה האחרונה הייתה כאמור של האורחת. המחליף ג'אנג'אקומו מניאני, שנכנס בדקה ה-79, דחק מקרוב בדקה ה-89 ומנע מאינטר ניצחון עם שערו הראשון בקריירה בסרייה A. מילאן שקריניאר עוד הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן ויחסר לאנטוניו קונטה ביום ראשון מול פארמה.

שחקני רומא חוגגים. AP
מהפך וניצחון. שחקני רומא חוגגים/AP

רומא - סמפדוריה 1:2

כל ביקור של קלאודיו ראניירי באולימפיקו הוא אירוע חגיגי, גם בהיעדר קהל. המאמן הוותיק שנפרד מרומא בדמעות ואוהד את הקבוצה מילדות, הגיע כשהוא נואש לנקודות במאבקי ההישרדות. אבל לרומא יש את התכניות משלה והיא ידעה לחזור מפיגור מוקדם לניצחון. מאנולו גביאדיני העלה את האורחים ליתרון מוקדם (11) אחרי קומדיה של טעויות בהגנת המארחים. אלא שלרומא יש את אדין דז'קו שבדקה ה-64 השווה עם בעיטה אדירה מהאוויר אחרי בישול של פלגריני. בדקה ה-85 דז'קו שוב נהנה מהגבהה, הפעם של כריסטנטה ומקרוב עשה את ה-1:2 והעניק לקבוצתו ניצחון ששומר אותה בפער של שש נקודות מאטאלנטה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully