וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל טננבאום לתקשורת הברזילאית: "זו הולכת להיות אליפות מתוקה במיוחד"

שוער מכבי תל אביב מתכונן לחגיגות הזכייה "המשונות" בצל הקורונה, אבל בטוח: "כל השחקנים מתרגשים מאוד, זו היתה עונת מאתגרת במיוחד"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: תהלוכת אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד

עם קורונה או בלי, עם אוהדים או בלי, מכבי תל אביב כבר נערכת לחגיגות האליפות המתקרבת. כל שהצהובים צריכים הוא לנצח הערב (שלישי, 20:50, ספורט 4) את הפועל חיפה, ולקוות שמכבי חיפה תשמוט נקודות במשחק המקביל נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. כך או כך, בין אם החגיגות יהיו צנועות ומאופקות יותר, עבור דניאל טננבאום הזכייה תהיה מתוקה במיוחד.

הברזילאי שהחל את העונה כשוער מחליף, השתלט על אפודת השוער הראשון אחרי שאנדראס יאניוטיס אכזב ונפצע, הציג יכולת טובה והספיק לשבור כמה שיאים בדרך - כולל 25 משחקים רצופים ללא ספיגה.

לקראת האליפות המתקרבת, התראיין השוער הצעיר ל"יאהו ברזיל" וסיפר על התחושות בחדר ההלבשה של הצהובים. "כולם נרגשים מאוד לקראת האליפות הזאת, כי זו היתה עונה מאתגרת וארוכה במיוחד בגלל נגיף הקורונה. זה הופך את התואר הזה למתוק במיוחד, והציפיות גבוהות", סיפר. "ברור שזה יהיה קצת שונה, כי לא נוכל לחגוג את האליפות עם האוהדים שלנו וזה משהו שמאוד חיכינו לו".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם דניאל טננבאום. ברני ארדוב
כבר מתרגש. דניאל טננבאום/ברני ארדוב

טננבאום בן ה-25 ניפץ במהלך העונה שיא ישראלי בן 31 שנה, כאשר שמר על שער נרי ב-11 מחזורי הפתיחה של הליגה. הוא חלף על פני השיא של גיורא אנטמן ששמר על רשת נקייה במשך 1,003דקות בעונת 1988/89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully