וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי שמרה על מוראל גבוה, קורנליוס שוב חגג על גנואה

מחזיקת הגביע ניצחה 0:2 את ורונה בחוץ, החלוץ הדני של פארמה כבש שלושער שני העונה מול גנואה וגם בישל ב-1:4. ניצחון לקליארי

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

הכדורגל האיטלקי ממשיך בשבוע החזרה שלו והערב (שלישי) נערכים עוד ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-27, כשבמוקד מחזיקת הגביע נאפולי ניצחה 0:2 בחוץ את ורונה. קליארי ניצחה לראשונה ב-2020, כשג'יו סימאונה קבע 0:1 על ספאל בתוספת הזמן. פארמה עלתה למקום השביעי עם 1:4 על גנואה בכיכובו של אנדראס קורנליוס.

חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק. GettyImages
שער מספר 10 העונה. ארקדיוש מיליק/GettyImages

ורונה - נאפולי 2:0

אחרי שחגגה תואר ראשון מאז 2014 וגם הבטיחה את הכרטיס לשלב הבתים של ליגה האירופית עם הזכייה בגביע, נאפולי חזרה להעביר את הזמן בליגה ועשתה זאת עם ניצחון. ארקדיוש מיליק כבש בדקה ה-38, הירווינג לוסאנו חתם בדקה ה-90 והקבוצה מדרום איטליה רשמה ניצחון שביעי ברציפות על ורונה. האורחת עלתה עם חולצה מיוחדת לכבוד דריס מרטנס. החלוץ הבלגי הגיע ל-122 שערים בגומלין חצי גמר הגביע מול אינטר ובכך עקף את מארק האמשיק.

אנדראס קורנליוס (משמאל) עם ברונו אלבש שחקני פארמה. GettyImages
אף אחד לא מפחיד את גנואה כמוהו. אנדראס קורנליוס עם ברונו אלבש/GettyImages

גנואה - פארמה 4:1

אנדראס קורנליוס הפך לאימת גנואה. אחרי השלושער ב-1:5 בסיבוב הקודם, החלוץ הדני הגבוה הגיע למארסי ושוב מצא את הרשת שלוש פעמים כדי להקפיץ את פארמה למקום השביעי ששווה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. קורנליוס כבש אחרי הדיפה לא טובה של מתיאה פרין בדקה ה-18, דומניקו קרישיטו בעט מנגד פנדל לקורה בדקה ה-29 אחרי שדייק בשבעה מקרים קודמים העונה, ואחרי ארבע דקות קורנליוס הכניע את פרין בין הרגליים. החלוץ השלישי שלושער בנגיחה בדקה ה-53 אחרי בישול שני של ונסן לוריני, ואת הפנדל השני של גנואה כבר לקח יאגו פאלקה שצימק (59). דיאן קולוסבסקי, שיעבור בסוף העונה ליובנטוס, חתם את התוצאה עם שער יפה בדקה ה-87... מבישול של קורנליוס. המארחת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים.

משחקים נוספים

ספאל - קליארי 1:0
לקליארי: ג'יו סימאונה (93)

טורינו - אודינזה 0:1
לטורינו: אנדראה בלוטי (16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully