וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב וספורטינג ליסבון סיכמו על הארכת האופציה לרכישת אנדרה ז'ראלדש

22.6.2020 / 14:51

הצהובים רוצים מאוד את המגן שעדיין לא חתם, ומנסים למצוא פתרון לרכישתו עד ה-10 ביולי. בקבוצה שוב מוגבלים בגלל הפייר פליי, ההערכה היא שהמועדונים ימצאו את הנוסחה על מנת שהפורטוגלי ימשיך בצהוב גם בעונה הבאה

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה מחוץ לבלומפילד

מכבי תל אביב וספורטינג ליסבון סיכמו ביניהן על הארכת האופציה לרכישת המגן אנדראה ז'ראלדש עד ה-10 ביולי. כזכור, הושאל המגן הימני בתחילת העונה תמורת 150 אלף יורו, ולמכבי תל אביב ניתנה האופציה לרכוש את כרטיסו תמורת תוספת של 700 אלף יורו הקיץ. בשל משבר הקורונה והפסקת הליגה, סיכמו במכבי תל אביב עם ראשי ספורטינג ליסבון, שהאופציה לרכוש את ז'ראלדש תוארך מחודש מאי ל-10 ביולי, עד שהעונה תסתיים.

במכבי תל אביב רוצים מאוד שהמגן בן ה-29 ימשיך וגם הוא מעוניין להישאר, אולם כעת צריכה הקבוצה למצוא פיתרון לעניין רכישת הכרטיס, שכן גם בחלון ההעברות הקרוב בקיץ היא תצטרך להתנהל תחת אותן מגבלות של הפייר פליי. משמעות הדבר היא שבמכבי תל אביב תהיה חייבת לכלכל נכון את צעדי רכישת השחקנים בקיץ הקרוב מכיוון שהיא שוב מוגבלת ולא יכולה לרכוש שחקנים ככל העולה על רוחה. על פי הידוע, המועדונים כבר מנהלים מגעים כדי למצוא פתרון מיטבי לשני הצדדים. בספורטינג מסרבים להשאלה כפי שהיה העונה, מכיוון שלמגן יש חוזה אצל הפורטוגלים עד 2022 והם מעדיפים למכור אותו הקיץ ולא להסתבך ולהגיע לעונה הבאה כשיש לו רק עונה נוספת בלבד כשחקן חתום במועדון.

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב מול אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יישאר גם בעונה הבאה? ז'ראלדש/דני מרון

ההערכה היא שהמועדונים ימצאו את הנוסחה על מנת שהפורטוגלי ימשיך בצהוב גם בעונה הבאה. כזכור, הצהובים חששו מאוד מעזיבתו של אלי דסה, אבל מצאו תחליף ראוי ואף מעבר לכך, ולכן לא רוצים לוותר על השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully