וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מחמיאים: "מונס דאבור ואנדריי קרמאריץ' - הצמד החלומי החדש של הופנהיים"

"אובסי ואיבישביץ', פירמינו ופולאנד, וגנר וגנאברי ועכשיו דאבור וקרמאריץ'", ב"בילד" החמיאו לשחקני ההתקפה של הופנהיים, שזכו לשבחים גם ממנהלם הספורטיבי: "השילוב שלהם הוא הנשק החזק ביותר שלנו"

צילום: מתוך טוויטר

בווידאו: תומאס מולר שחקן באיירן מינכן חוגג אליפות

החלום של חלוץ הופנהיים מונס דאבור בגרמניה נמשך. אחרי שכבש את השער הרביעי שלו בארבעה משחקים בניצחון הגדול 0:4 על אוניון ברלין במחזור האחרון, זכה דאבור לסיקור נרחב באתר הספורט המוביל בגרמניה, "בילד", תחת הכותרת "דאבור וקרמאריץ' - הצמד החלומי החדש של הופנהיים".

"בעבר היו אלה אובסי ואיבישביץ', אחר כך פירמינו ופולאנד, בשלב מאוחר יותר וגנר וגנאברי וכעת להופנהיים יש צמד חלומי חדש ומסעיר: מונס דאבור ואנדריי קרמאריץ'", נכתב ב"בילד. "הם שיחקו יחד בפעם השנייה בלבד במשחק האחרון, ולמרות זאת נראה היה שהם מחוברים מאוד".

"הם שני שחקנים איכותיים מאוד", אמר המנהל הספורטיבי של הופנהיים, אלכס רוזן. "דאבור וקרמאריץ' מסוכנים מאוד ביחד, ולטעמי אין אף יריבה שיכולה לעצור אותם. הם מסתדרים נהדר יחד על כר הדשא וכיף לראות את זה. אנדריי שחקן מדהים, הוא טכני מאוד ומיומן עם הכדור, חזק ומהיר ותמיד מסוכן בתוך הרחבה. כשהוא משחק, הקבוצה נראית אחרת. בנוגע למונס, הוא גם שחקן יוצא מן הכלל שתמיד יכול להבקיע שער, כמעט מכל מצב. קשה מאוד להפריד אותו מהכדור כשהוא עם הפנים לשער. השילוב האדיר הזה של שניהם הוא הנשק החזק ביותר של הופנהיים".

שחקני הופנהיים מונס דאבור אנדריי קרמאריץ' על שער האתר בילד הגרמני. הכיתוב: "מונס דאבור ואנדריי קרמאריץ' - הצמד החלומי החדש של הופנהיים". צילום מסך, צילום מסך
"מונס דאבור ואנדריי קרמאריץ' - הצמד החלומי החדש של הופנהיים"/צילום מסך, צילום מסך

הודות לניצחון במחזור האחרון על אוניון ברלין, הופנהיים שכרגע ניצבת במקום השביעי בבונדסליגה, הבטיחה את השתתפותה בליגה האירופית, עוד לפני המשחק האחרון בליגה מול דורטמונד שיכול להעלות אותה למקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully