וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישרון הכי גדול באקדמיה של פריז סן ז'רמן יחתום בבאיירן מינכן?

הבלם הענק אל שדייל ביטישאבו (1.95) עשוי לעזוב את אלופת צרפת לטובת הבווארים כשהוא בן 15 בלבד. הפריזאים לא מוכנים לוותר, גם ברצלונה ומנצ'סטר סיטי התעניינו. צפו בביצועיו המרשימים

אל שדייל ביטישאבו שחקן פריז סן ז'רמן פלייר/צילום מסך

בווידאו: אל שדייל ביטישאבו מפגין ביצועים

בגובה 1.95, בגיל 15 בלבד, הבלם אל שדייל ביטישאבו נחשב לאחד הכישרונות הכי גדולים בצרפת. ביטישאבו, שנחשב להבטחה גדולה וסומן ככישרון גדול עוד בגיל 11, משחק באקדמיה של פריז סן ז'רמן, אך בשנים האחרונות משך תשומת לב רבה מכל הקבוצות הגדולות ביבשת, כולל ברצלונה ומנצ'סטר סיטי.

אלא שהיום (ראשון) מדווחים בצרפת שדווקא באיירן מינכן היא זו שעשויה לצרפו. אלופת גרמניה כבר צירפה שחקן הגנה צעיר מפריז סן ז'רמן לפני כשבוע, טנגי קואסי, ובצרפת טוענים שגם ביטישאבו עשוי לעבור לגרמניה מצרפת. "הוא עדיין מתלבט אם להישאר בפריז סן ז'רמן או לעזוב", נכתב בדיווח הצרפתי.

בפריז סן ז'רמן רוצים כמובן שיחתום על חוזה חדש, בטח אחרי ההתעניינות הרבה בו מצד קבוצות גדולות רבות ביבשת. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, הרבה לפני שהיה בגיל המתאים - כשהיה בגיל 12 שיחק בנבחרת עד גיל 14, כשהיה בן 14 שיחק בנבחרת עד גיל 16 וכעת, כשהוא בן 15, רוצים בצרפת שייצג את הנבחרת עד גיל 17.

הוא נחשב לבלם חכם מאוד, בעל רגל שמאל מצוינת. הוא ניחן בראיית משחק מרשימה ומחלק כדורים ארוכים ומדויקים רבים. הוא חזק מאוד, מהיר ובעל משחק ראש מצוין. בעקבות גובהו והחוזק שלו, יריבות רבות של פריז סן ז'רמן במהלך השנים דרשו לראות מהנהלת הקבוצה מסמכים המאשרים שהוא אכן בגיל המתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully