וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:2 את סמפדוריה, 1:4 לאטאלנטה מול ססואולו

לוקאקו (10) ולאוטרו מרטינס (33) כבשו לזכות הנראזורי, שצימקו מעט את הפער משתי המוליכות. הקבוצה מברגמו חזרה חמה

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים את הזכייה בגביע

שבוע הקאמבק של הסרייה A נמשך הערב (ראשון) עם עוד שני משחקי השלמה מהמחזור ה-25, כשהמדורגת השלישית אינטר ניצחה 1:2 את סמפדוריה. הרביעית אטאלנטה חגגה עם 1:4 קליל על ססואולו.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
לאוטרו מרטינס חוגג את יום האב אחרי השער שלו/רויטרס

אינטר - סמפדוריה 1:2

הנראזורי די איבדו קשר עם שתי המוליכות לפני הפסקת הקורונה כשהם מפסידים לשתיהן ברציפות. היום אינטר עשתה צעד קטן אולי אולי לקראת חזרה לאזור ממנו אפשר לפנטז על התואר כשצימקה את הפער מיובנטוס המוליכה לשש ומלאציו לחמש. זה הלך קשה עבור השחקנים של אנטוניו קונטה למרות שפגשו את אחת הקבוצות המאכזבות והחלשות בליגה ועוד בבית. רומלו לוקאקו (10) ולאוטרו מרטינס (33) כבשו לזכות אינטר, מורטן תורסבי צימק (53), אבל לא יותר מזה.

שחקני אטאלנטה חוגגים. AP
חגיגה בברגמו/AP

אטאלנטה - ססואולו 1:4

המארחת השיגה חמישה ניצחונות בכל המסגרות לפני שהכדורגל נעצר, כולל משחק שמינית הגמר הביתי מול ולנסיה שהוגדר כ"פצצה הביולוגית של תקופת הקורונה". העיר ברגמו עוד מתאוששת מהטראומה, והערב קבוצת הכדורגל האהובה נתנה לאוהדיה קצת סיבות לחייך. בראט דג'ימיסטי דחק פנימה את הראשון (16), דובאן ספאטה הכפיל מקרוב (31) והשלים צמד עם נגיחה נוספת (66), בין לבין הוסיף מהדי בוראביה שער עצמי (37). בתוספת הזמן דאג בוראביה לכבוש לשער הנכון, וקבע את תוצאת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully