וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של נובאק דג'וקוביץ': "רוג'ר פדרר לא פורש כי הוא לא משלים עם זה שנדאל ונולה יעברו אותו"

סרדאן דג'וקוביץ' בעוד מתקפה עוקצנית על השווייצרי: "תחשבו מה זה, איש בן 40 עדיין משחק טניס? בנאדם, לך תגדל את הילדים שלך, תעשה משהו אחר, לך תעשה סקי"

תקציר גמר אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' מול דומיניק תים/באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: תקציר גמר אליפות אוסטרליה

סרדאן דג'וקוביץ', אביו של נובאק דג'וקוביץ', טוען שרוג'ר פדרר מסרב לפרוש וממשיך לשחק בגלל שהוא משתוקק באופן נואש למנוע מדג'וקוביץ ורפאל נדאל לשבור את שיא הזכיות שלו בטורנירי גרנד סלאם (20). נדאל בן ה-34 במקום השני עם 19 זכיות, ואילו דג'וקוביץ' עם 17. אבא של הטניסאי הסרבי טוען שזה מוזר שפדרר ממשיך לשחק בגילו המתקדם, 39.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
אבא שלו שוב פותח פה. דג'וקוביץ'/רויטרס

"נובאק הוא שילוב של התכונות הכי טובות שלי ושל אשתי", אומר אבא שלו, "זה התגבש לדבר אחד, שהוא הוא, וכל התכונות השליליות נשארו רק אצלנו. את כל הטוב הוא לקח לעצמו. איך זה שפדרר הוא עדיין הטניסאי הכי מצליח וטוב בעולם? כרגע אלה העובדות לאור התוצאות, אבל זה לא יימשך עוד הרבה זמן.

"הוא פיתח איבה גדולה כלפי נובאק, לאורך השנים הם פיתחו כבוד הדדי, אבל למה אתם חושבים שהוא עדיין ממשיך לשחק בגיל 40? תחשוב מה זה, איש בן 40 עדיין משחק טניס, כשהוא יכול ללכת הביתה ולעשות דברים מעניינים יותר.

"אבל מכיוון שנדאל ונובאק נושפים בעורפו, הוא פשוט לא מסוגל להשלים עם העובדה שהם יהיו טובים יותר ממנו. בנאדם, לך תגדל את הילדים שלך, תעשה משהו אחר, לך תעשה סקי, טניס זה לא כל החיים".

עוד בוואלה!

גוראן איבניסביץ': "נובאק דג'וקוביץ' הוא הגדול בכל הזמנים"

לכתבה המלאה
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
איך הוא פספס את ווימבלדון 2019. פדרר/GettyImages

זה לא הפעם הראשונה שבה אביו של דג'וקוביץ' תוקף את פדרר, כשלפני כמה חודשים אמר ש"פדרר טניסאי יוצא דופן, אבל אני לא יכול להגיד דבר דומה לגבי האישיות שלו. הוא קינא בנובאק מהרגע שהוא פרץ, כי הוא הבין שהבן שלי טוב ממנו. הוא עדיין מקנא, כי נובאק יגיע להישג גדולים יותר וישכיח אותו... נובאק אמיץ, מנומס, צנוע, ומדבר עם כולם בגובה העיניים, בכל מקום סוגדים לו חוץ מאשר אצל האנגלו-סקסים, אבל הם המציאו את הספורט הזה. מדובר בבחור ממדינה קטנה וענייה, שלאורך 15 שנה הראה להם שזה לא רק הספורט שלהם, אלא של כולנו".

סביר להניח שהדברים הללו מגבירים עוד יותר את התסכול אצל פדרר, שלא זכה בגרנד סלאם מאז אוסטרליה 2018, כשבדרך פספס זכייה בווימבלדון כשהפסיד לדג'וקוביץ' אחרי שבגמר 2019 איבד שתי נקודות משחק. עם זאת, סטאן סמית, מי שהיה בעבר אחד הטניסאים הגדולים בעולם, התייחס למאבק של פדרר מול דג'וקוביץ' ואמר: "פדרר הוא השחקן הכי אהוב בעולם, שלדעתי גם אם הוא ודג'וקוביץ' ישחקו זה מול זה בסרביה, עדיין 50 אחוז יהיו בעד פדרר... זה פשוט עניין של אישיות שבאה לידי ביטוי על המגרש. פדרר הרבה יותר אצילי ליריבים שלו, בלי קשר למצב, ואילו נובאק הוא יותר פייטר שחושף את הרגשות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully