וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' על מחאת האוהדים: "התחושה לא נעימה, אבל צריך להתמודד"

עשרות אוהדי מכבי נתניה הגיעו למחות במהלך ה-1:2 מול חדרה, עזרא: "אפשר להבין את האוהדים, הם מצפים לראות משהו אחר"

אתר רשמי

בווידאו: מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול הפועל חיפה

מכבי נתניה ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את הפועל חדרה אחרי שחזרה מפיגור, אבל גם הניצחון הזה לא הצליח להרגיע את הרוחות ואת האכזבה הגדולה של האוהדים. כמה עשרות מהם הגיעו במהלך המשחק אל מחוץ לאצטדיון עם שלטים ומחו נגד הבעלים אייל סגל והמאמן סלובודן דראפיץ'.

מאמן נתניה סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "היינו צריכים לדעת לנצח במשחק ולא משנה איך. כל הזמן אמרו שאנחנו קבוצה תוססת והתקפית, אבל לפעמים צריך לדעת לשחק כדי להשיג נקודות. למזלנו ניצחנו. אנחנו מתעסקים פחות ביכולת. ניצחנו את קרית שמונה ואז הפסדנו פעמיים אז רצינו לנצח מאוד. היום נס ציונה ניצחה אז אנחנו נשארנו בוודאות בליגה. יש גם עונות כאלה. אחרי שלוש עונות טובות מאוד נכנסנו לעונה פחות טובה וזה טבעי. צריך לדעת לצאת מהעונה הזו כמו שצריך. אני מקווה שהעונה הבאה תהיה מוצלחת יותר".

על מחאת האוהדים: "התחושה לא נעימה, אבל אפשר להבין את האוהדים. מחאה היא כל הזמן לגיטימית ובסדר גמור. יש הנהלה, יש חוזים, יש המשך. אני זוכר שלפני כמה שנים כשהגעתי לקבוצה בכירה והאוהדים לא קיבלו אותי יפה ואחר כך חיבקו אותי. אלה האוהדים ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם דברים כאלה. לברדה ולי יש חוזה ואנחנו מתכננים להמשיך לעונה הבאה, יש הנהלה. אם לא רוצים אותי, אני לא אהיה פה. אני יודע מה תרמתי למועדון ואני אוהב את המועדון, אבל את התשובות צריכים לספק בהנהלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
מתמודד עם מחאת אוהדים. דראפיץ'/שלומי גבאי

חן עזרא, שכבש את שער השוויון ובישל את שער הניצחון, אמר: "היה לנו חשוב לנצח ולשים את הסיפור של מאבק ההישרדות מאחורינו. אני שמח שעשינו את זה ואנחנו מסתכלים קדימה עכשיו. במחצית השנייה התחלנו להזכיר את מכבי נתניה, לחצנו עליהם והגענו למצבים. אני שמח שבסוף ניצחנו. אבל ברור שאנחנו צריכים להשתפר, יש לנו את היכולת לעשות את זה". על מחאת האוהדים אמר עזרא: "אפשר להבין אותם, הם רוצים לראות כדורגל טוב והתקפי. אנחנו לא בעונה הכי טובה, אבל זה לא אומר כלום לגבי העונה הבאה. אני מאמין שנחזור לעצמנו". לגביו אמר עזרא: "מאז שעברתי לבאר שבע קצת נעלמתי, העונה יצאתי לאירופה וחזרתי. אני שמח פה וטוב לי. אני מקווה להמשיך לי, טוב לי במועדון".

מאמן חדרה שרון מימר: "מבחינת תוצאה אכזבה גדולה מאוד כי הגיעו לנו נקודות, אבל יצאתי עם גאווה גדולה בשחקנים שלי. נשארנו עם עשרה שחקנים מהדקה ה-30 ולמרות זאת המשכנו לשחק חזק עד הסוף. זה קשה מאוד לשחק כל כך הרבה דקות בעשרה שחקנים, בנתניה נכנסו שחקנים בכירים ולמרות זאת היינו מאוזנים ולא נתנו להם כלום בקלות. השחקנים לא באים להעביר את הזמן, אלא נלחמים ומשחקים כדורגל. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והיינו טובים מהם בשלבים ארוכים של המשחק. שום דבר לא ייקח מחדרה את מה שעשתה העונה, יש לנו שחקנים עם לב גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully