וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הודיעה על רכישתו של טימו ורנר: "מצפה כבר לעונה הבאה"

החלוץ הנהדר של לייפציג יחבור לחבריו החדשים כשתסתיים עונת הבונדסליגה ולא ישחק בליגת האלופות. סכום ההעברה המשוער: 47.5 מיליון ליש"ט בלבד

אתר רשמי

בקיץ הקודם צ'לסי לא היתה יכולה לרכוש שחקנים בגלל עונש שקיבלה. אלא שבקיץ הזה היא חוזרת לשוק והיום (חמישי) הקבוצה הודיעה כי הגיעה לסיכום על ר.ב. לייפציג על רכישתו של טימו ורנר, חלוץ נבחרת גרמניה. החלוץ המצוין בן ה-24 יסיים את העונה בלייפציג ויצטרף למחנה האימונים של הקבוצה ביולי. סכום ההעברה המשוער עבור השחקן הוא 47.5 מיליון ליש"ט, סכום מציאה עבור חלוץ בגילו ובהתחשב בעונה הנהדרת שנתן.

יש לציין שבהודעה שלה לייפציג הבהירה שהוא לא ישחק עם הקבוצה בליגת האלופות, שם לייפציג העפילה לרבע הגמר ומחכה לראות מי תהיה יריבתה. גם צ'לסי עדיין נמצאת במפעל, אבל הפסידה 3:0 לבאיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית הגמר, כך שהסיפור שלה במפעל די גמור למרות שיש עוד את משחק הגומלין.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
צ'לסי זכתה בו. טימו ורנר/רויטרס

ורנר כבש העונה 32 שערים והוסיף 13 בישולים ב-43 הופעות בכל המסגרות. בליגה בלבד הוא הבקיע 26 שערים ב-32 מחזורים, שני רק לרוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן.

"אני שמח לחתום בקבוצה כמו צ'לסי", אמר ורנר לאתר הרשמי, "זה מועדון נהדר. אני מצפה לעונה הבאה. לראות את החברים החדשים והמאמן והאוהדים. ביחד מצפה לנו עתיד מוצלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully