וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קנסה את ירדן שועה ב-27 אלף שקל. דיווח: מגן נבחרת הולנד לשעבר מועמד

18.6.2020 / 14:31

אחרי שהתנצל בוועדת המשמעת (אך לא הודה) וציפה לקנס של 8,000 שקל, ספג החלוץ הסורר קנס גבוה בהרבה. במועדון לוחצים על שחר למנות מאמן: "אסור לבנות את הקבוצה ברגע האחרון". המגן הימני ריקרדו ואן ריין, לשעבר באייאקס, מועמד. לואיס ויסנטה מתאו עוזב לאספניול

האתר הרשמי של מכבי חיפה

חלוצה של מכבי חיפה ירדן שועה נקנס ב-27 אלף שקלים, כך החליטו ראשי המועדון לאחר וועדת המשמעת של השחקן אמש (רביעי). כזכור, שועה הועמד בגין שלושה סעיפים ביניהם התנהגות בלתי הולמת וכן התנהגות שמפריעה לאורח חיים ספורטיבי. שועה לא הודה בכל הסעיפים והסביר שהוא מודה רק בהפרת בידוד כאשר הציפייה שלו הייתה לקנס מירבי של 8,000 שקלים אולם בחיפה החליטו כאמור אחרת.

השחקן נתפס כשהוא מפר בידוד במסיבת צהריים בקיסריה, כאשר שועה עצמו טען שלא בילה שם במסיבה. "הגעתי רק כדי להגיד מזל טוב", אמר החלוץ בוועדת המשמעת. "הייתי שם זמן קצר והלכתי, לא שתיתי אלכוהול או עשיתי משהו שנוגד אורח חיים ספורטיבי". בנוסף טען השחקן ששחקנים אחרים הפרו בידוד והמועדון יודע על כך אך לא העמיד אותם לוועדת משמעת. עם זאת שועה עצמו אמר בוועדה שהוא מבין שעשה טעות כשהפר בידוד והתנצל על כך.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. מתוך האינסטגרם של ירדן שועה, אתר רשמי
שחקן מכבי חיפה ירדן שועה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של ירדן שועה
ריקרדו ואן ריין. GettyImages
מבוקש? ואן ריין/GettyImages

בעניין אחר, במועדון ממשיכים לעסוק במינוי הצפוי למאמן בעונה הבאה. "יענקל'ה חייב להחליט, כי צריך לבנות את הקבוצה. אמר גורם במועדון. "אין הרבה זמן עד לפתיחת העונה הבאה וחייבים כבר לבצע מהלכים ולא ברגע האחרון".

שחר מתלבט עדיין בין ברק בכר למאמן זר כאשר בגזרת המאמנים הזרים פטר מאס הוא השם הבולט. בחיפה היו רוצים לראות את בכר, אך העובדה שהמאמן מחזיק בחוזה גבוה מאוד בהפועל באר שבע לעוד שנתיים עלולה להקשות על המהלך שכן בכר יצטרך לקבל סוג של פיצוי מבאר שבע מכיווון ששחר לא צפוי להשוות את התנאים שהיו לו בבירת הנגב.

* בהולנד מדווחים כי מגן הנבחרת המקומית, ריקרדו ואן ריין, 29, מועמד למכבי חיפה. על פי הדיווח, ההולנדי שמבוקש גם בפנאתינייקוס יהיה שחקן חופשי בקיץ אחרי שחוזהו בהירנביין יסתיים. "הוא מעורר עניין גדול בחיפה", נכתב בהולנד על השחקן שמאז שעז את אייאקס ב-2016 שיחק גם בקלאב ברוז', אלקמאר והירנביין (שמדיה העונה רשם 19 הופעות).

* כמו כן, מכבי חיפה הודיעה רשמית שמנהל מחלקת הנוער של המועדון, לואיס ויסנטה מתאו, עוזב את משרתו בכרמל, וימלא את אותו התפקיד באספניול הספרדית. "עבורי זהו יום עצוב, כי אני עוזב, אבל אני בטוח שכל מה שהתחלנו לפתח בשנה הזו והפירות ייקצרו הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך", אמר הספרדי.

משה מישאלוב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בארגון השחקנים הגיבו לקנס של שועה. מישאלוב/אדריאן הרבשטיין

ארגון השחקנים השחקנים מסר בתגובה: "ליווה אמש את ירדן שועה בדיון ועדת המשמעת מול הנהלת מכבי חיפה והיום הוחלט על העונש. בדיון הוסכם בין מכבי חיפה לנציג הארגון להפחית את העונש לסעיף משמעתי אחד בלבד (סעיף 2.35 לתקנון) מ-3 בפועל.

ירדן שועה הודה בעבירה שביצע, והתנצל. ראש חטיבת הספורט ניר אלון: "אנחנו מבקשים מכל השחקנים לכבד את הנחיות הבריאות ולפעול כמקצוענים עד סיום העונה על מנת שנוכל לסיים את העונה בדרך ספורטיבית". מנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוב: "ירדן הבין את הטעות שעשה והתנצל. אני קורא לשחקנים להתנהג בצורה מקצוענית, כדי שנסיים את העונה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully