וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי משחק האימים: דויד לואיז התייצב מול המצלמות, וחטף אש מכל עבר

בלם ארסנל שגה פעמיים והורחק ב-3:0 מול מנצ'סטר סיטי, התנצל בשידור חי וניסה להסביר מה קרה, אבל הפרשנים והאוהדים לא הצליחו לרחם עליו. כל התגובות לבדיחה של אנגליה

צילום: מתוך טוויטר

בווידאו: באיירן מינכן חוגגת אליפות שמינית ברציפות

מנצ'סטר סיטי הביסה אתמול (רביעי) 0:3 את ארסנל במה שהיה אמור להיות קרב חזק ואיכותי בין שתי קבוצות בכירות, אבל המשחק הפך להצגה הגדולה של דויד לואיז, שנתן משחק בלתי נשכח. הבלם הברזילאי נכנס כמחליף בדקה ה-24, לפני ההפסקה שגה והתקשה להרחיק ואיפשר לסטרלינג לכבוש, לאחר מכן עשה עבירה ברחבה שגרמה לפנדל שאותו סיטי ניצלה כדי לעלות ל-0:2, ומיד לאחר מכן הורחק בכרטיס אדום כדי לסיים דקות אומללות של כדורגל, שהפכו אותו לבדיחה בממלכה.

הוא השחקן הראשון שגורם לטעות שמובילה לשער, לפנדל וסופג אדום מאז קרל ג'נקינסון ב-2015. מאז שהגיע, זה הפנדל הרביעי שלואיז גרם בקדנציה שלו בארסנל, ולאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ, סביר להניח שהתותחנים ירצו לשחררו.

דויד לואיז, שחקן ארסנל, מאוכזב. רויטרס
מה הלך שם דויד?/רויטרס

אחרי המשחק לואיז בחר לצאת לעמדת הראיונות ולדבר עם המראיינים של "סקיי" בשידור חי. לדבריו, "זה לא אשמת הקבוצה, זו אשמתי. אני קיבלתי את ההחלטה לשחק. הקבוצה שיחקה טוב, המאמן מדהים, זו פשוט אשמתי". לואיז אמר שהוא קיבל החלטה לא נכונה בנוגע לעתידו, בלי להבהיר מהי: "הייתי צריך לקבל החלטה אחרת בחודשיים האחרונים. לנסות להכריע את העתיד שלי, ולנסות לקבל אותה הכי מהר שאפשר. זאת לא אשמת הקבוצה, זאת אשמתי". המאמן מיקל ארטטה הבהיר ש"הדעה שלי על דויד לא השתנתה, והיא לא תשתנה בגלל שהייתה לו הופעה קשה הערב". גם לואיז עצמו אמר "הייתי שמח להישאר".

לפרשנים, כצפוי, הייתה הרבה פחות סבלנות וסלחנות כלפי לואיז. "או אלוהים", אמר גארי נוויל, "כבר אין לי מילים. כבר אמרתי הכל. הוא אף פעם לא לומד. סיטי התחילה לשחק טוב רק בדקה ה-25, כאשר לואיז נכנס. אני לא חושב שיש לו עתיד בארסנל". ג'יימי קראגר הוסיף: "אני לא מבין איך מיקל ארטטה יכול להרשות לעצמו לשים אותו בסגל". אוהד הקבוצה פירס מורגן העלה תמונה של השופט מרחיק את לואיז, וכתב "תודה רבה שופט". לאחר מכן הוסיף: "בדיוק בגלל הדברים האלה רציתי שהעונה תבוטל". אפילו שחקן העבר בקארי סאניה צייץ אחרי היכולת של לואיז "ובכן... אני חושב שאני עדיין יכול לשחק אהממממ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully