וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה: משחקי ליגת האלופות יחודשו באוגוסט בטורניר פיינל 8

בכנס מקוון אושרה חזרת המפעלים האירופים בפורמט של טורנירי סיום עונה שייערכו בקיץ במדינה אחת. משחקי הליגה האירופית יתקיימו בגרמניה, משחקי המפעל הבכיר - בליסבון. מועד ההרשמה הסופי לעונה הבאה: 3 באוגוסט

צילום: מתוך טוויטר

בווידאו: תומאס מולר שחקן באיירן מינכן

הכנס המקוון של הוועדה המנהלת של אופ"א נערך היום (רביעי) כשבמוקד עמדו ההחלטות בנוגע להמשך קיומן של ליגת האלופות והליגה האירופית בצל התפרצות נגיף הקורונה. כצפוי, הכריזו בארגון כי מפגשי רבע הגמר, חצי הגמר והגמר של האלופות ייערכו בטורניר בליסבון. עדיין לא הוחלט סופית היכן יתקיימו מפגשי גומלין שמינית הגמר שעדיין לא הוכרעו. עם זאת, כן נקבע תאריך לקיומם, שנקבע ל-7-8 באוגוסט. מדובר במשחקי הגומלין בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד, יובנטוס וליון, באיירן מינכן וצ'לסי וברצלונה מול נאפולי.

באופ"א גם הודיעו על שינוי בזהות הערים שצפויות לארח את משחקי גמר ליגת האלופות בשנים הקרובות. איסטנבול, שהייתה אמורה לארח את הגמר בסיום העונה הנוכחית, תזכה לארח את הגמר של עונת 2020/21. בשנה שלאחר מכן יתקיים הגמר בסנט פטרסבורג, רוסיה, ב-2023 ייערך הגמר במינכן וב-2024 יהיה זה איצטדיון וומבלי בלונדון שיארח את משחק הגמר.

הגרלת רבע הגמר העונה תיערך ב-10 ביולי ואילו שלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה יתחיל ב-20 באוקטובר.

שחקן ריאל מדריד, דני קרבחאל מול שחקן מנצ'סטר סיטי, גבריאל ז'סוס. רויטרס
ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי עדיין צריכות להיפגש שוב בשמינית הגמר/רויטרס

טורניר רבע הגמר בליגה האירופית יתקיים בגרמניה, ב-10 עד ה-21 באוגוסט בערים דואיסבורג, גלזנקירשן, פרנקפורט וקלן. משחק הסופרקאפ בין אלופת אירופה למחזיקת הליגה האירופית נקבע ל-24 בספטמבר והוא ייערך בבודבפשט בירת הונגריה.

כמוכן, באופ"א עדכנו את תאריך ההרשמה לליגת האלופות ולליגה האירופית לעונת 2020/21, כשהמועדונים השונים ברחבי אירופה יהיו חייבים להגיש את בקשתו ההרשמה למפעלים השונים לא יאוחר מה-3 באוגוסט 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully