וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "לחגוג בלי האוהדים זה מורכב, אבל אנחנו שמחים"

חלוץ באיירן מינכן התייחס לזכייה בתואר והודה: "חסרה לנו מאוד התשוקה של האוהדים והאווירה שהם מספקים". וגם: המספרים והתרומה של פליק

צילום: מתוך טוויטר

באיירן מינכן חגגה הערב (שלישי) בצורה די מבאסת את האליפות השמינית שלה ברציפות, ה-30 בסך הכול וה-29 מאז תחילת הבונדסליגה. הבווארים ניצחו 0:1 את ורדר ברמן בחוץ משער של רוברט לבנדובסקי (43), שיפרו את מאזנם ל-76 נקודות, עשר מעל בורוסיה דורטמונד השנייה, לה נותרו רק עוד שלושה משחקים לסיום העונה, מה שאומר שהיא לא תוכל להדביק את באיירן.

באיירן מינכן לא קיבלה אישור כמובן לערוך חגיגת אליפות בכיכר המרכזית של העיר - מארינפלאץ - ותקיים אירוע קטן באליאנץ ארנה בהשתתפות 60 אנשים אחרי המשחק מול פרייבורג בשבת. אגב, באיירן רחוקה רק ארבעה ניצחונות מטרבל: גמר גביע, רבע גמר, חצי גמר וגמר ליגת האלופות (היא גם צריכה עדיין לעבור את צ'לסי, אותה הביסה 0:3 במשחק הראשון בחוץ).

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
נוייר חוגג עם חבריו את האליפות השמינית ברציפות/GettyImages

* לקינגסלי קומאן זוהי אליפות שמינית בקריירה: שתיים עם פריס סן ז'רמן (2012/13 ו-2013/14), אחת עם יובנטוס (2014/15) וחמש עם באיירן (2020-2015).

* עבור באיירן זוהי אליפות הבונדסליגה (הוקמה ב-1963) ה-29 כשלכל שאר המועדונים בליגה יש 28 ביחד.

* אלפונסו דייויס, שהורחק, קבע את שיא המהירות לשחקן בבונדסליגה כשדהר במהירות של 36.51 קמ"ש במהלך המשחק.

* תומאס מולר ודייויד אלאבה השתוו לפרנק ריברי כשיאני אליפויות הבונדסליגה עם תשעה תארים.

* ב-20 במאי 2000 באיירן מינכן הבטיחה את האליפות עם ניצחון מול ורדר ברמן, אז זה נגמר ב-1:3. קלאודיו פיסארו שיחק אז בברמן וגם היום הוא נכנס כמחליף.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
תומאס מולר מבסוט מהחיים/GettyImages

חלוץ באיירן רוברט לבנדובסקי אמר אחרי המשחק: "לחגוג בלי אוהדים זה קצת מורכב. חסרה לנו מאוד התשוקה והאווירה שהאוהדים מספקים. אבל אנחנו כמובן שמחים שזכינו באליפות. זה היה מאבק ארוך". על המשחק עצמו אמר הפולני: "ידענו שוורדר ברמן נלחמת על החיים שלה. היא שיחקה בצורה הגנתית מאוד במחצית הראשונה. צריך להגיד שהיא גם שיחקה טוב מאוד עם הכדור. אנחנו שיחקנו טוב מבחינה הגנתית, אבל התקפית לא ייצרנו מספיק מצבים".

קפטן באיירן מינכן לשעבר פיליפ לאהם אמר: "ברכות על הזכייה השמינית ברציפות. הראתם בשבועות האחרונים למה אתה ראויים להיות במקום הראשון". בסטיאן שווינשטייגר אמר: "יש! ברכות על הזכייה השמינית ברציפות. זיכרונות נהדרים משלוש הראשונות".

בתקשורת הגרמנית שיבחו את מאמן באיירן האנזי פליק על "המהפך" שהביא לקבוצה העונה, ועל הכדורגל "ההתקפי והשמח" שהשחקנים משחקנים תחת שרביטו. המאמן ציין: "המטרה שלנו העונה היא לזכות בטרבל. אני בהחלט מאמין שזה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully