וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי קול: "בפעם הראשונה שראיתי את רונאלדו הברזילאי כמעט עשיתי במכנסיים"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד בעבר חשף סיפור משעשע: "עקבתי אחריו ולפתע הוא היה ממש לידי. באותו רגע הבנתי שאני שייך לרמות הגבוהות ביותר"

אתר רשמי

בווידאו: אימון אינטר

אנדי קול, חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה בעבר, היה גיבור ילדותם של שחקני כדורגל אנגלים רבים המשחקים כיום בליגות הבכירות בממלכה. אלא שמסתבר שגם לכוכבים הגדולים ביותר, יש גיבורים משלהם. שחקן העבר בן ה-48, שכבש 93 שערים ב-195 הופעות במדי השדים האדומים, חשף בפודקאסט שהתארח סיפור מעניין מעברו הקשור לחלוץ העבר הברזילאי, רונאלדו.

"זה היה קצת אחרי מונדיאל 1998, כשרונאלדו היה כוכב ענק למרות גילו הצעיר", נזכר קול. "אז הוא שיחק באינטר וניסה לעזור לה להגיע לשלבים האחרונים באירופה. הוא לא שיחק במשחק הראשון באנגליה אבל כן במשחק השני באיטליה. אני זוכר שכשראיתי אותו במנהרת השחקנים כמעט עשיתי פיפי במכנסיים. עקבתי אחריו תקופה ארוכה ופתאום הוא עמד ממש לידי".

"אמרתי לעצמי 'וואו, זה מדהים', אתה נמצא על אותו מגרש עם רונאלדו", הוסיף חלוץ העבר. "באותו רגע הבנתי שאני שייך לרמות הגבוהות ביותר".

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנדי קול מול שחקן אינטר פאביו גלאנטה. GettyImages
התרגש כמו ילד. קול/GettyImages

קול החל את הקריירה בארסנל, אך רשם הופעה אחת בלבד במדי התותחנים לפני שעבר לבריסטול. את הפריצה הגדולה עשה בניוקאסל, בשורותיה שיחק במשך שתי עונות, לפני שעבר למנצ'סטר יונייטד, במדיה שיחק במשך שש שנים. הוא הספיק לעבור גם בבלקבורן, פולהאם, מנצ'סטר סיטי וקבוצות נוספות ואף רשם 15 הופעות בנבחרת אנגליה. קול זכה בחמש אליפויות בפרמיירליג, פעמיים בגביע האנגלי ופעם אחת בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully