וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.6: פארטיי צפוי לעזוב את אתלטיקו, ארסנל היא היעד

על פי "קאדנה קופה", הקולצ'ונרוס מתכוונים למכור את הקשר בקיץ. גווארדיולה גיבש רשימה של חמישה מועמדים למנצ'סטר סיטי, עוד כישרון צעיר החליט לעזוב את פ.ס.ז'

אתר רשמי

בווידאו: מילאן חוזרת לשגרה

העברות

* ז'רמי מנז בן ה-33 חוזר לאיטליה. שחקן הכנף של נבחרת צרפת לשעבר, שעשה קדנציות לא רעות ברומא ומילאן, נחת בארץ המגף לצורך חתימה ברג'ינה מהסרייה B, אחרי ששיחק העונה בפריס FC.

* שחקנה השוודי/מונטנגרי של ווסטהאם יונייטד סיאד הקסבאנוביץ' סיים את תקופת ההשאלה שלו במועדון האנגלי וישוב לנורקופינג השוודית.

* מגנה הימני של פנרבחצ'ה מאוריציו איסלה הצ'יליאני שוחרר והוא כעת שחקן חופשי.

שמועות

* באיטליה מדווחים שאברטון פתחה במגעים עם טיאגו סילבה, הבלם שסיים את דרכו בפריז סן ז'רמן.

* על פי "קאדנה קופה", אתלטיקו מדריד צפויה למכור את תומאס פארטיי בקיץ וארסנל נמצאת בעמדה הטובה ביותר להחתימו. בחודש שעבר נטען כי הקשר הבהיר למקורביו כי הוא מעוניין לעבור לתותחנים.

* עוד כישרון צעיר עוזב את פריז סן ז'רמן. אחרי הדיווחים אתמול על טאנגי קואסי, כעת נטען ב-"טלפוט" כי גם עדיל עאושיש בן ה-17 לא יחתום על חוזה חדש ויעזוב כשחקן חופשי.

* לפי דיווחים הבוקר, פפ גווארדיולה צמצם את רשימת המבוקשים שלו לחמישה שמות: סרג'י רוברטו, לוקאס הרננדז, אשרף חכימי, איסמעל בנאסר ולאון ביילי. בן צ'ילוול, קאלידו קוליבאלי ופקונדו פליסטרי נמצאים כרגע בעדיפות משנית.

* שחקן העבר, סבסטיאן קהל, שמחזיק היום בתפקיד מקצועי-ניהולי בבורוסיה דורטמונד, אמר אמש ל"סקיי גרמניה": "אנחנו מעריכים שג'יידון סאנצ'ו ישחק אצלנו גם בעונה הבאה".

* סנטיאגו אריאס שממעט לשחק באתלטיקו מדריד, עשוי לעזוב אחרי שנתיים בבירת ספרד. מארסיי הצרפתית מגלה עניין רב במגן הקולומביאני.

* צ'לסי ממשיכה לחפש מגן שמאלי ולמרות שבן צ'ילוול הוא המועמד המועדף על פרנק למפארד, גם ניקולס טגליאפיקו נמצא ברשימות. אם צ'ילוול לא יגיע, ייתכן מאוד שהבלוז ינסו לרכוש את הארגנטינאי של אייאקס.

* בתקשורת הבלגית טוענים שהמאבק בין ארסנל לאברטון על שירותיו של ג'ונתן דייויד, צמוד ביותר. גנט דורשת על החלוץ הבלגי 23 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully