וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: שני בני 17 ובן 18 צפויים לפתוח בהרכב המארחת

רותם קלר יערוך בכורה בליגת העל, מתן לוי יפתח לראשונה וגם רוי קורין יקבל הזדמנות. הקפטן אלמוג כהן חוזר מהרחקה. הרכב חסר לאלישע לוי, סילבה קאני צפוי לפתוח. בכורה גם לשופט מג'ד רושרוש (ב', 19:45, ספורט 2)

מחזור 29הסתיים15/06/2020
מכבי נתניה
  • שאבי (35, גול עצמי)
3:1
  • (14) סוקפה
  • (56) לזמי
  • (75) מנסה
בני יהודה תל-אביב
דור ג'אן לאחר ההפסד בחצי גמר הגביע, פלייר/דוברות בני יהודה

בווידאו: דור ג'אן לאחר הדחתה של בני יהודה בחצי גמר הגביע

מכבי נתניה

שני שחקנים בני 17 ואחד בן 18 צפויים להצטרף ליונס מלדה בהרכב הצעיר של מכבי נתניה מחר (שני, 19:45, ספורט 2) במשחק הפלייאוף התחתון מול בני יהודה. רותם קלר יערוך בכורה בליגת העל כמגן שמאלי במקום עומרי גנדלמן, ורוי קורין, גם הוא בן 17, צפוי לקבל הזדמנות שנייה העונה בהרכב. מתן לוי בן ה-18 יפתח לראשונה בהיעדרו של דולב אזולאי המורחק, כשאת המורחק השני כרם ג'אבר יחליף מוחמד זבידאת. לצד הצעירים, מי שיחזור להרכב אחרי הרחקה ארוכה הוא הקפטן אלמוג כהן. הסרבים לזאר צ'ירקוביץ' וזלאטן שחוביץ' שלא שיחקו עד כה בפלייאוף, עשויים לחזור לסגל.

שחקן מכבי נתניה, רוי קורין. ברני ארדוב
בנתניה בונים עליו. רוי קורין/ברני ארדוב

בני יהודה

אחרי שנפרדה מהגביע בעקבות ההפסד הדרמטי בפנדלים להפועל באר שבע בחצי הגמר, כל שנותר לבני יהודה הוא להעביר את הזמן עד לסיום העונה. למשחק מחר יגיע אלישע לוי ללא תאמבי סגס ושי גולן שהורחקו בחצי הגמר, והוא יחסר גם את אבישי כהן המוצהב. יהונתן שאבי צפוי לקבל הזדמנות בין הקורות, וגם סילבה קאני, הכובש הכי צעיר בליגת העל ב-15 השנים האחרונות, עשוי לפתוח.

יהונתן שאבי שוער בני יהודה. קובי אליהו
יקבל הזדמנות בין הקורות. יהונתן שאבי/קובי אליהו

טריוויה

* המאזן ב-112 משחקים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 36:37 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 39 תוצאות תיקו.

* מכבי נתניה לא הצליחה לנצח בשמונת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, ובליגת העל לא גברה על בני יהודה במשחק ביתי מאז 31 בדצמבר 2011, כאשר אחמד סבע קבע 0:1 באצטדיון הקופסא. דן מורי הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* מכבי נתניה מובילה את הליגה עם 11 כרטיסים אדומים, כולל שלושה משחקים בהם הורחקו לה שני שחקנים. זו כמות המורחקים הכי גדולה בקבוצה אחת מאז ה-12 של בני סכנין בעונת 2008/09.

* בני יהודה לא ספגה בארבעת המחזורים האחרונים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז מסע ההינצלות בסוף עונת 2007/08, כאשר שמרה על שער נקי בשישה משחקים (שגם הסתיימו בניצחונות).

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully