וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירן אנדאו: "99 אחוז משחקני הכדורגל בסנגל משקרים בנוגע לגיל שלהם"

שחקן העבר, ששיחק בין היתר בבירמינגהאם, סראגוסה וסנט אטיין, חשף: "כדורגלן אפריקאי שלא משקר בנוגע לגיל שלו, לא יכול להצליח באירופה"

אתר רשמי

בווידאו: מילאן באימון

אם תיכנסו לעמוד הוויקיפדיה של שחקן העבר הסנגלי, גירן אנדאו, תמצאו שכיום הוא בן 36 (תאריך הלידה בוויקיפדיה: 24 באפריל 1984). אלא שקשר העבר, ששיחק בין היתר בבירמינהגאם, איפסוויץ', סראגוסה, סנט אטיין ואף רשם 44 הופעות בינלאומיות במדי נבחרתו, חשף כי שיקר בנוגע לגילו בראיון שהעניק לתקשורת בארצו.

"בסנגל, 99 אחוז מהשחקנים משקרים בנוגע לגיל שלהם", אמר אנדאו, שפרש מכדורגל בשנת 2016, כשהוא "בן 32". "אנחנו הסנגלים, קטנים בדרך כלל. אמנם חזקים אבל לא גבוהים במיוחד ואנחנו נראים צעירים. לכן, שחקן סנגלי בן 20 שמגיע לאירופה, נראה לאחרים בן 15. כמו שחקנים סנגלים אחרים, גם אני שיקרתי בנוגע לגיל שלי כדי להצליח יותר. לדעתי, שחקן אפריקאי שלא משקר בנוגע לגיל שלו, לא יכול להצליח באירופה".

שחקן איפסוויץ׳ גירן אנדאו. GettyImages
גם הוא שיקר. אנדאו במדי איפסוויץ׳/GettyImages

את הקריירה החל אנדאו בצרפת עוד ב-2002, כששיחק בקבוצה הבוגרת של סושו, במדיה רשם 122 הופעות. הוא נותר בצרפת עד 2011, אז הושאל לסראגוסה הספרדית, בשורותיה לא ממש הצליח להירשם. הוא עבר גם באנגליה ויוון לפני שהודיע על פרישה לפני כארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully