וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא מדהימה": איך הגיעה שופטת ישראלית עד לאחד מאתרי הספורט הגדולים בבוסניה?

10.6.2020 / 9:25

באחד האתרים הגדולים במדינה כתבו בהרחבה על רוני בן עזרא, קצינה בצה"ל ושופטת בליגות הנמוכות. "צריכה להוכיח את עצמי כל הזמן", אמרה - והגולשים כבר התאהבו

TWITTER

בווידאו: תחרות "חיובים" ב-NBA

על רוני בן עזרא שמעתם? סביר להניח שלא. מדובר בקצינה בצה"ל ושופטת כדורגל שמנהלת משחקים בליגות לנשים, בליגות נמוכות ובליגות ילדים. בניגוד אליכם, בבוסניה שמעו עליה ועוד איך. הודות לשילוב המיוחד - קצינה בצה"ל ושופטת כדורגל, באחד מאתרי הספורט המובילים בבוסניה, espreso.rs, החליטו להקדיש לה כתבה שלמה.

"לא רק שהבחורה המדהימה הזו שופטת כדורגל, היא גם מפקדת בצבא", נכתב באתר. "היא מגיעה מישראל, שהיא מדינה שמאמינה בשוויון בין גברים לנשים. רוני בן עזרא פשוט מדהימה ביופייה והיא דוגמה מובהקת לכך, אחרי שהתגייסה לצבא בדומה לכל הנשים הישראליות. פרט לשיפוט במגרשי כדורגל, בן עזרא משמשת כמפקדת בחיל הים הישראלי".

אבל עם כל הכבוד לרצון הטוב של הבוסנים, חלק גדול מהפרטים שנכתבו באתר אינם נכונים. ממש לא מזמן עלתה באתר הרשמי של צה"ל כתבה על רוני בן עזרא, ועל כך שהיא משלבת בין היותה קצינה בצבא לתחביב כשופטת כדורגל.

על פי האתר של צה"ל, בן עזרא היא קצינת אבטחה בבסיס ציוד ותובלה בזרוע הים. "כדורגל הוא התשוקה הכי גדולה שלי", אמרה בריאיון לאתר של צה"ל. "כל סופשבוע כשאני חוזרת הביתה, אני מקדישה את רוב זמני לכדורגל. העיסוק בכדורגל נותן לי אנרגיות וכוחות לשוב בתחילת כל שבוע לבסיס ולהמשיך לתת את המיטב בתפקיד שלי.

כשהייתי בכיתה ט', חבר של המשפחה שהוא שופט כדורגל סיפר לי שמחפשים בנות באיגוד השופטים", היא נזכרת. "לא ידעתי הרבה על כדורגל, אבל באתי מתחום הספורט כי שיחקתי כדור-יד עד אותה תקופה, ורציתי לנסות משהו חדש. מאז התקדמתי לתפקידי שופטת בליגת העל לנשים ושופטת ראשית בליגה הלאומית, ואני מועמדת להיות שופטת ראשית בליגה ב' של הנוער".

"שופטת כדורגל זה תפקיד שדורש כושר שיא", הוסיפה בן עזרא באותו ריאיון. "שופט רץ בערך שמונה או תשעה ק"מ בממוצע בכל משחק, בתלות ברמה של הקבוצות המשתתפות. בנוסף, חוקים חדשים מתווספים באופן קבוע, לכן כל שנה מחדש צריך לעבור מבחן עיוני ומבחן כושר. מדובר בענף תחרותי מאוד שדורש ממך להוכיח את עצמך מדי יום. אני צריכה להוכיח את עצמי ואת היכולות שלי כל הזמן. לאורך הדרך נתקלתי באנשים שלא האמינו בי. למדתי שאני תמיד נמדדת ברבע שעה הראשונה של המשחק, בה חשוב להראות שאני חזקה ואסרטיבית. ככה אפשר לרכוש את הכבוד וההקשבה של השחקנים והקהל".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully