וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "היה חשש גדול שאנחנו לא מנצחים את הפנדלים"

11.6.2020 / 6:40

בבאר שבע שחררו המון לחץ אחרי הניצחון בפנדלים והעפלה לגמר הגביע, שחקן: "היה תסכול גדול". אסי רחמים: "זה יאפשר לנו לסגור עם 90 אחוז מהסגל". ז'וזואה שוב סחט מחמאות, ניסיונות להשאיר את אקולטסה בעונה הבאה. לואי טהא סובל מדלקת גרון

דור ג'אן לאחר ההפסד בחצי גמר הגביע, פלייר/דוברות בני יהודה

עיקרי הדברים:

- בהפועל באר שבע משוכנעים: אנרגיית הגביע החיובית תסייע לסיים עם השחקנים שטרם השלימו את תהליך הקיצוץ.

- המנכ"ל אסי רחמים העריך כי אפילו 90 אחוז מהשחקנים יסגרו חוזים חדשים וימשיכו.

- במועדון סימנו מטרה: תואר רביעי בחמש שנים.

- יוסי אבוקסיס התנצל על ההערות ליגאל פריד. המאמן בדרך לזנוח את שיטת שלושת הבלמים.

- ז'וזואה ממשיך להיות הדומיננטי בקבוצה. אקולטסה אמור לסגור עד סוף השבוע.

seperator

להעפלה של הפועל באר שבע אמש (רביעי) לגמר גביע המדינה יש משמעות הרבה יותר גדולה מרק אפשרות לזכות בגביע. בבאר שבע משוכנעים שהעלייה לגמר, שלוותה בחגיגה אדירה של השחקנים על הדשא ובחדר ההלבשה, תסייע לסגור סופית את מתווה ההתייעלות עם השחקנים שטרם קיצצו וחתמו על חוזים חדשים לעונה הבאה.

בקבוצה מאמינים כי האנרגיות החזקות שהיו אמש על כר הדשא באצטדיון בנתניה, כשדן מורי החמיץ את הפנדל האחרון, יובילו לכך שמרבית שחקני הקבוצה יבינו שהמועדון רוצה לשמר את הסגל ולהמשיך להיות מועדון חזק בכפוף לקיצוצים הכספיים שצריך לעשות. המנכ"ל אסי רחמים אמר אמש בתום המשחק: "אני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה לסגור עם 80 ואפילו 90 אחוז מהסגל שלנו. זה יאפשר להפועל באר שבע להיות מועדון חזק והישגי בעונה הבאה. אנחנו שואפים להיות כאלה בעונה הבאה עם כל מה שעברנו העונה". על מה שעבר במשחק, אמר רחמים: "אם היינו מודחים, לא יודע איך הייתי קם למחרת בבוקר".

בהפועל באר שבע גם משוכנעים שהעובדה שיש כעת לקבוצה את גמר הגביע בעוד כחודש, תהפוך את כל משחקי הפלייאוף שנותרו עד סוף העונה לבעלי עניין רב בליגה וכך תוכל הקבוצה להשיג את המקום השלישי שהיא כל כך רוצה בתום העונה. בנוסף לכל אלה, חשוב מאוד להפועל באר שבע להוסיף גביע לארון, מה שהיא לא הצליחה לעשות בכל שנות האליפות של ברק בכר ומה שהמועדון לא עשה מאז הגביע האחרון ב-1997. "תואר רביעי בחמש שנים ילמד על דרך, המשכיות ועוצמה של מועדון ואנחנו רוצים מאוד את הגביע הזה", אמר רחמים.

עוד בוואלה!

גביע המדינה: הפועל באר שבע ניצחה את בני יהודה 5:6 בפנדלים ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, ז'וזואה. דני מרון
המנהיג האדום החדש. ז'וזואה/דני מרון

באשר למשחק, בהפועל באר שבע כבר היו בטוחים בפנדלים שהמשחק יחמוק להם מבין הידיים. ברוב שלבי המשחק הפועל באר שבע היתה עליונה על בני יהודה והגיעה לשלל מצבים עד הפנדל שעשה תיקו 1:1 ושלח את הקבוצות להארכה. "בפנדלים חששתי שאנחנו מודחים", סיפר אמש שחקן בקבוצה. "אחרי מאמץ של 120 דקות היה תסכול מאוד גדול אצל כל השחקנים. רובנו היינו עצבניים מאוד על כך שלא ניצלנו את כל המצבים והיה חסר את השקט, מה שגרם לחשש מאוד גדול שאנחנו לא מנצחים את דו קרב הפנדלים".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דני מרון
בדרך לעוד לגביע? יוסי אבוקסיס עם ויטור/דני מרון

מי שזכה שוב למחמאות רבות הוא ז'וזואה הפורטוגלי, שנראה כי נחת בהפועל באר שבע כסוג של מתנה שקיבל המועדון. הקשר היה מספר אחד במגרש והקרין המון מהאישיות שלו תוך כדי המשחק. הוא היה גם זה שכבש את שער היתרון של הקבוצה וכשהפועל באר שבע נאלצה ללכת להארכה בתום שלל החמצות בדקות האחרונות של הזמן הרגיל, היה צריך להרגיע את השחקן שהיה מאוד עצבני.

אפילו אסי רחמים ירד מהיציע כדי לדבר עם ז'וזואה על כר הדשא ולבקש ממנו להיות מרוכז בהארכה. מי שסיפק אתמול משחק טוב הוא דויד סימאו וגם את הפנדל הראשון בעט ללא דופי, דבר שנתן ביטחון לכל השחקנים לקראת המשך הבעיטות. סיכוייו להישאר אינם גדולים, אבל הוחלט כי רק לקראת סיום הליגה יקבלו במועדון החלטה סופית וזאת בניגוד לאלטון אקולטסה שבאר שבע מקווה לגמור את העסקה לגביו מול סנט טרוידן עד סוף השבוע.

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
ינסו לעשות מה שלא הצליחו אפילו עם ברק בכר. שחקני באר שבע חוגגים/דני מרון

צפו בחגיגות של אוהדי הפועל באר שבע

פלייר אוהדי הפועל באר שבע חוגגים העפלה לגמר הגביע/באדיבות וסרמיליה. צילום: מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אתמול עלה יוסי אבוקסיס למשחק עם מערך של ארבעה שחקנים בקו האחורי וכמו נגד בית"ר ירושלים במחזור הראשון של הפלייאוף, הפועל באר שבע שיחקה טוב ונראה כי המאמן בדרך לזנוח את שיטת שלושת הבלמים שהתאימה יותר לקבוצות קטנות בהן אימן אבוקסיס. המאמן התנצל בסיום המשחק על התנהגותו בזמן ששופט המשחק יגאל פריד בחן מול המסך את הפסיקה שלו לפנדל לטובת בני יהודה סמוך להפסקה.

בזמן שמאמן בני יהודה אלישע לוי שמר על פאסון ולא התערב, אבוקסיס אמר לפריד מספר דברים וניסה להפציר בו לבטל את הפנדל. באיגוד השופטים אמרו אמש כי התנהגותו של אבוקסיס לא היתה במקום וכי מצופה ממאמן בליגת העל לכבד את השופטים ולא לנסות להשפיע עליהם, כל שכן כאשר שופט מגיע למסך לבחון אירוע שיפוטי.

הקבוצה הודיעה שלואי טהא סובל מדקלת גרון, ולאחר שהחל טיפול אנטיביוטי הוא ינוח בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully