וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "השחקנים מרוסקים, עשינו הכל נכון עד הפנדל האחרון"

אכזבה בבני יהודה אחרי ההפסד בחצי גמר הגביע. המאמן: "מבחינתי אחרי ההרחקות של השחקנים לא היה כדורגל. קשה לשחק ככה"

דור ג'אן לאחר ההפסד בחצי גמר הגביע, פלייר/דוברות בני יהודה

בווידאו: דור ג'אן לאחר הפסדה של בני יהודה בחצי גמר הגביע

בבני יהודה התקשו לעכל את ההפסד הערב (רביעי) בחצי גמר הגביע להפועל באר שבע לאחר דו קרב פנדלים. הכתומים התגברו על חיסרון של שחקן והצליחו להשוות ל-1:1 שמונה דקות בתוספת הזמן לאחר שפיגרו מול הפועל באר שבע במהלך רוב המחצית השנייה. בהארכה איבדו השחקנים של אלישע לוי גם את שי גולן (107) ובכל זאת הצליחו להגיע לבעיטות ההכרעה, אך דן מורי החמיץ את הפנדל המכריע והזהובים נותרו עם לב שבור.

"מבחינתנו לא היה משחק כדורגל, בטח אחרי שהרחיקו לנו שחקן בדקה ה-39. בשלב כל כך מוקדם, נגד הפועל באר שבע, זה יותר מדי", סיכם אלישע לוי, "עשינו כל מה שצריך מבחינה פיזית, טקטית, השחקנים נתנו הכל על המגרש. לא היינו פקטור בהתקפה כי מאוד קשה לשחק במינוס שני שחקנים נגד יריבה כזו, אבל הגענו לפנדלים. עשינו הכל נכון עד הפנדל האחרון, חבל, אבל אין לי טענות לשחקנים. הם מרוסקים עכשיו, אבל אסור לשכוח שזה ספורט, מישהו צריך להפסיד ולצערי זה היינו אנחנו".

מאמן בני יהודה אלישע לוי. דני מרון
"עשינו כל מה שצריך מבחינה פיזית וטקטית". אלישע לוי/דני מרון

דור ג'אן הוסיף: "קשה להיות מודח מהגביע, בטח בשלבים המתקדמים, בטח כשאתה ממש מרגיש את הגמר. אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו. ספגנו שני כרטיסים אדומים - כל העולם היה נגדנו היום. הגענו כבר לפנדלים, שם רצה הגורל שהם ינצחו. עצוב, כואב - אבל צריך להמשיך קדימה".

החלוץ הוסיף: "לאורך השנים הוכחנו את עצמנו והראנו שאנחנו יודעים להגיע למשחקי נוק אאוט ולהתאים את עצמנו לכל יריבה. אפשר להיות עצובים היום, אבל יש לנו ביום שני עוד משחק ליגה. צריך להרים את עצמנו, כי יש לנו עוד מטרות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully