וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דראפיץ' וברדה יכניסו לחוזים המקוצצים סעיפים חדשים, בצ'יראי דורש מהפועל ת"א 250 אלף דולר

8.6.2020 / 6:49

מאמני נתניה ידרשו לקבל את שכרם המקורי במידה שהקבוצה תירכש וכן יכניסו סעיף שחרור. נמשך המו"מ בין החלוץ המונטנגרי לאדומים

צילום: דוברות סקציה נס ציונה

מאמני מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יכניסו לחוזים החדשים שלהם לעונה הבאה שני סעיפים שאמורים להקל במשהו על הקיצוץ הנרחב שהם עומדים לעשות. הראשון יהיה סעיף שמחזיר את השכר שלהם למה שהיה אמור להיות להם אלמלא הקורונה וההחלטה של הבעלים אייל סגל לעזוב, וזאת אם הקבוצה תימכר לאדם אחר בעונה הקרובה. הסעיף השני שאמורים השניים להכניס הוא האפשרות להשתחרר מחוזיהם אם יקבלו הצעה לאמן במועדון גדול יותר.

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מוכנים להתגמש בשביל להישאר. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

מי שמייצג את השניים הוא עורך הדין רועי דניאל שנושא ונותן כבר כמה ימים עם מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין. דראפיץ' וברדה הסמיכו את דניאל לסכם עבורם על החוזים המקוצצים, אבל מראש נתנו קו שמתחיו לא יהיו מוכנים לרדת. על פי ההסכם שיש להם לעונה הקרובה, השניים אמורים לקבל תוספת לשכרם וכעת עם הקיצוץ שהם יעשו, הם למעשה צפויים להשתכר במכבי נתניה את החוזים שהיו להם בתחילת הדרך שלהם במועדון ובטרם הוכיחו את היכולות שלהם. הצדדים עדיין מנהלים שיחות כדי לסגור ונראה כי הקיצוץ יסגר על קצת יותר מ-30 אחוז משכר הנטו שלהם.

דראפיץ' אמר בסיום המשחק אתמול סקציה נס ציונה שהוא וברדה רוצים להישאר במועדון ובאים לקראת מכבי נתניה, כך שנראה כי הצדדים יסגרו בקרוב גם אם הקיצוץ עליו מוכנים השניים לחתום הוא נמוך בכמה אחוזים ממה שמכבי נתניה מבקשת.

פאטוס בצ'יראי מכבי נתניה נאבק עם אבי ריקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניר קלינגר רוצה אותו בהפועל תל אביב. פאטוס בצ'יראי/ברני ארדוב

בתוך כך, ביום רביעי פאטוס בצ'יראי יעזוב את ישראל אחרי שהגיע לסיכום עם מכבי נתניה על סיום דרכו. בצ'יראי כבר לא היה שחקן הרכב והמאמנים הודיעו לו כי לא יהיה שחקן משמעותי בפלייאוף בשל העובדה שהוא מסיים חוזה ולא ממשיך לעונה נוספת. לכן ביקש המונטנגרי בסוף השבוע לסיים את דרכו בקבוצה ואתמול הגיע להבנה עם המנכ"ל גולדשטיין על התרת החוזה תמורת פיצוי קטן.

אלא שבצ'יראי עשוי להמשיך בישראל בעונה הבאה וכבר זוכה לחיזור מצד מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר שמאוד רוצה אותו בקבוצתו בעונה הבאה. גורם בהפועל תל אביב אף החל לדבר עם בצ'יראי על חוזה בהפועל תל אביב שינוע סביב 180 אלף דולר, אבל השחקן רוצה כרגע 250 אלף דולר נטו כך שיש עדיין פער בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully