וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור כוכב: "זו הרגשה נהדרת, אני שמח שעשינו את העבודה"

כובש שער הניצחון של נס ציונה ב-0:1 מול נתניה חגג. זדה: "היה משחק מתיש, חששתי מאוד". דראפיץ' על ההרחקות: "לא מדבר על שופטים"

צילום: דוברות סקציה נס ציונה

שמחה גדולה בסקציה נס ציונה. הכתומים ראו אתמול (שבת) את עירוני קרית שמונה והפועל כפר סבא מנצחות, מה שבוודאי הוסיף שם לחץ. למרות זאת, הקבוצה של ליאור זדה עמדה בלחץ וניצחה 0:1 תשעה שחקנים של מכבי נתניה. דור כוכב המחליף כבש את השער היחיד בדקה ה-85 אחרי שדולב אזולאי (55) וכרם ג'אבר (68) הורחקו.

דור כוכב שחקן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
ה-גיבור של נס ציונה הערב. כוכב/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "אנחנו צריכים לשחק עד הסוף יש לנו שחקנים צעירים ואנחנו גם חושבים על השנה הבאה. אנחנו עצבניים על התוצאה, אבל נס ציונה ניצלה את העובדה שהורחקו לנו שני שחקנים וכל הכבוד להם. יש לנו משחק נגד בני יהודה בשבוע הבא, ואנחנו רוצים להיראות טוב עד סוף העונה". על שני הכרטיסים האדומים שספגה קבוצתו: "אני לא מדבר על שופטים. לא מעט מקרים כאלה קרו העונה, זה אופייני לכל העונה שלנו.

על העונה הבאה: "יש לי חוזה לעוד עונה במכבי נתניה. אנחנו צריכים לשבת עם ההנהלה ונראה מה יהיה". על פאטוס בצ'יראי ששוחרר היום מהקבוצה: "אני חושב שפאטוס בצ'יראי היה אחד החלוצים הטובים שאימנו. במשך שנתיים היה אחד הזרים הטובים שלנו ובליגה. שמחתי לאמן אותו ועצוב לי שהוא עזב, אבל זו דרכו של הכדורגל".

מאמן נס ציונה ליאור זדה: "היה משחק מתיש. חששתי מאוד לפני המשחק. היה לנו שבוע לא קל, אחרי שביום רביעי ראינו את עצמנו עם שלוש נקודות ושמטנו את הניצחון. המשחק הזה מאוד עודד אותי, האווירה של השחקנים ששיחקו ביחד. גם נגד תשעה שחקנים צריך לדעת לשחק, להניע את הכדור כמו שצריך. גם אני וגם החבר'ה הצעירים בקבוצה צריכים עוד לחוות כמה דברים, אנחנו צוברים ניסיון ואני מקווה שהשחקנים יראו בגרות. הם מאוד נחושים".

כובש שער הניצחון לנס ציונה דור כוכב: "זו הרגשה נהדרת, במיוחד אחרי שבמשחק הקודם נכנסתי באותה דקה בערך, ולא הצלחנו לנצח. אני שמח שעשינו את העבודה בצורה הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully