וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "נראה שהשופט הלך ל-VAR עם החלטה מראש שלא לשנות את הפסיקה"

8.6.2020 / 7:30

מכבי חיפה זועמת על איתן שמואלביץ' בעקבות הפנדל המפוקפק, גורם: "לא יכול להיות שאחרי שראית בטלויזיה, אתה שורק לפנדל כזה". סיכויים נמוכים שבלבול יישאר. דראפיץ' מועמד, גם אבוקסיס ובכר

צילום: דוברות מכבי חיפה

1. מכבי חיפה זועמת על השיפוט

במכבי חיפה זועמים על השיפוט במשחק אמש (ראשון) שבו הפועל חיפה קיבלה פנדל גבולי מאוד והשוותה ל-2:2 עמוק בתוספת הזמן. במועדון מתכוונים לפנות במכתב חריף לאיגוד השופטים ולהתאחדות וטוענים לקיפוח מתמשך לאורך השנה, קיפוח שהגיע אתמול לשיא לדבריהם, עם השריקה לפנדל נגד מאבוקה.

במועדון טוענים ששחקנים ואנשי צוות שעמדו בסמוך לשופט איתן שמואלביץ' בעת שזה בדק במערכת ה-VAR את האירוע, שמעו אותו מנסה במשך כשתי דקות להסביר לשופט ה-VAR למה מגיע להפועל חיפה פנדל. "התחושה שלנו היא שהשופט הלך למערכת ה-VAR עם החלטה מראש שלא לשנות את הפסיקה לפנדל", אמר גורם במועדון, "לא יכול להיות שאחרי שראית את זה בטלויזיה אתה שורק לפנדל כל כך קריטי בדקה כל כך קריטית".

בחיפה טענו שהם קופחו לפחות בארבעה משחקים העונה והזכירו גם את ההרחקה של נטע לביא במשחק הקודם. "יענקלה צריך לבוא ולדפוק על השולחן", אמר שחקן בקבוצה", לא יכול להיות שכל השריקות יהיו נגדנו. השופטים מתייחסים למכבי חיפה כאילו זו קבוצה קטנה. השריקה לפנדל אתמול הייתה אכזרית ולא נכונה". בנוסף, בקבוצה טוענים ששמואלביץ' שרק לסיום מוקדם מדי.

שחקני מכבי חיפה מתלוננים לעבר השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
פנדל שנוי מאוד במחלוקת. שמואלביץ' עם מאבוקה אמש/אדריאן הרבשטיין

2. המועמדים להחליף את מרקו בלבול

מלבד הטענות לשיפוט, בקבוצה באו בטענות גם לעצמם בעקבות העובדה שהם לא ידעו לגמור את המשחק במומנטומים הרבים של הקבוצה במהלך המשחק. "אנחנו צריכים ללמוד להרוג משחקים כאלה", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "במקום לגמור את המשחק הזה בניצחון של שלושה שערים, גמרנו אותו בתיקו". המאמן מרקו בלבול עמד אתמול בסופו של דבר על הקווים ואף עלה עם הרכב התקפי שזכה למחמאות, אך במועדון מעריכים שבלבול לא ימשיך בעונה הבאה.

בקבוצה אמנם לא פנו למאמנים אחרים ולא יעשו זאת עד אשר יענקלה שחר יקבל החלטה סופית לגבי בלבול, אך בשלב זה ישנם שלושה מועמדים מובילים לתפקיד המאמן הבא. המועמד הראשון הוא ברק בכר שלא מאמן אף קבוצה והמו"מ עמו יהיה יותר קל. המועמד השני הוא יוסי אבוקסיס, אם זה יעזוב את הפועל באר שבע והשם החדש שזוכה לתמיכה לא מועטה בקרב גורמים בסביבת משפחת שחר הוא מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ, שיגיע כמובן עם שי ברדה במידה שזה ייצא לפועל. אם בלבול לא יישאר, גם עוזר המאמן פול גרובס צפוי לעזוב. גל אלברמן יישאר במערכת בכל מקרה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא צפוי להמשיך. מרקו בלבול/ברני ארדוב

3. מצוקת בלמים בחיפה

מלבד האכזבה העמוקה מהתיקו אמש, בקבוצה מודאגים גם מהפציעות של הבלמים עאיד חבשי וטרנט סיינסברי. הבלם האוסטרלי ספג חבטה בגב והצטווה לנוח כמה ימים. חבשי סובל ממתיחה ויעבור צילום כדי לברר את חומרת הפציעה, אך במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית לתקופה ארוכה את הבלם.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה לפני אלי בלילתי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
נקודת האור של הירוקים. דולב חזיזה/אדריאן הרבשטיין

4. דולב חזיזה מעל כולם

והיו גם כאלה שזכו למחמאות. מעל כולם היה זה דולב חזיזה שפתח בהרכב והזכיר כמה הוא חשוב למכבי חיפה. השני היה סוף פודגוראנו הקשר הצעיר שנכנס כמחליף ובישל למוחמד עוואד שנכנס גם כן מצוין למשחק. במועדון אמרו שהכניסה של פודגרנו הוכיחה שבלבול יכול לסמוך ולתת יותר קרדיט לשחקנים הצעירים דוגמת פודגרנו, סתיו נחמני, מאור לוי ורוני לאופר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully