וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אני מרוצה, גם תיקו זה בסדר"

7.6.2020 / 23:07

מאמן הפועל חיפה נשם לרווחה בתום ה-2:2 הדרמטי בין קבוצתו למכבי חיפה: "במחצית השנייה הם היו טובים יותר". לירן סרדל: "ידענו כמה המשחק חשוב לקהל בבית"

צילום: דוברות הפועל חיפה

בהפועל חיפה נשמו לרווחה בתום ה-2:2 בדרבי מול מכבי חיפה. השחקנים של חיים סילבס כבר פיגרו פעמיים במהלך המשחק הערב (ראשון), אך ידעו לחזור פעמיים, בזכות שער של לירן סרדל שכבש לראשונה בליגת העל לאחר יותר משלוש שנים, ופנדל מדוייק של גל אראל בדקה האחרונה של תוספת הזמן. הפועל חיפה ממשיכה ברצף הפנדלים הנהדר שלה, לאחר שדייקה 14 פעמים ברציפות מהנקודה הלבנה.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר בסיום: "השופט לקח החלטה אינסטינקטיבית ואני סומך על השיפוט. בכל אופן, אני חושב שהוכחנו אופי במשחק. הייתה סיטואציה לא פשוטה בדקות האחרונות. יצרנו לחץ עוד לפני הפנדל. היה משחק של מומנטומים. התחלנו טוב ומכבי חיפה לא הייתה מאורגנת, עם החלטות טובות יותר יכולנו להעביר את המומנטום אלינו ולא עשינו את זה. אחר כך דעכנו טיפה והם כבשו ועד השער לא היה יותר מדי".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"היו לנו הרבה רגעים טובים". חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

"במחצית השנייה הם היו טובים יותר", המשיך מאמן האדומים. "אבל למרות זאת הגענו לכמה מצבים. 2:2, אני מרוצה לפי מה שהיה. היו לנו הרבה רגעים טובים והרבה מאוד רגעים לא מספיק טובים. בדקות 65-60 והלאה איכות המשחק נפגמה בגלל לחץ המשחקים. מכבי חיפה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, אבל במחצית לא היינו צריכים להיות בפיגור. רצינו לנצח בשביל האוהדים כדי שיהיו מאושרים. גם תיקו זה בסדר. אנחנו נותנים הכול בכל משחק ובכל פעם שהשופט ישרוק לפתיחת המשחק, הסיטואציה שלנו תשתנה. יש לנו עוד מטרות עד סוף העונה".

לירן סרדל שיתף בתחושותיו לאחר שכבש לראשונה מזה 3 שנים וחודשיים: "תחושה כיפית מאוד. אמנם זה היה משחק בלי קהל, אבל ידענו כמה חשוב לקהל בבית המשחק הזה. עשינו הכל כדי לנצח, בתוצאה של 2:1 לרעתנו, 2:2 בדקה האחרונה זה טוב. לדעתי הפנדל היה מוצדק. חבל שהקהל לא במגרשים, אבל ההחלטה הזו לא תלויה בנו. ידענו שהם בבית ושהמשחק הזה חשוב להם מאוד".

אופיר מזרחי: "רציתי להגיע לכדור שנפל ושחקן ההגנה הפיל אותי, היה פנדל מוצדק. אני עובר תקופה לא פשוטה כבר שנה וחצי-שנתיים. ברוך השם הגעתי למקום שמכבד אותי וטוב לי פה. אני מקווה לעזור לקבוצה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully