וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מרקו בלבול מאמין שהוא צריך להישאר, בקבוצה זועמים על השיפוט

7.6.2020 / 23:07

אחרי ה-2:2 בדרבי ופתיחת הפלייאוף החלשה, מאמן מכבי חיפה עדיין מאמין שיוכל לקחת את הקבוצה שלב אחד גבוה יותר: "הקבוצה הזאת כל הזמן הולכת קדימה". שרי: "השחקנים מאחורי מרקו". סיינסברי וחבשי נפצעו. הירוקים יבקשו את הקלטות השיחה בין שמואלביץ' לשופט ה-VAR

צילום: דוברות מכבי חיפה

אכזבה גדולה לירוקים: מכבי חיפה כבר הייתה על סף ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, אחרי שמוחמד עוואד כבש בדקה ה-85 וקבע 1:2, אבל הפועל חיפה השוותה ל-2:2 בפנדל בדקה ה-96. כעת הירוקים עם נקודה אחת בלבד בשלושת משחקיהם הראשונים בפלייאוף, ואומנם מדובר בשיפור מהעונה שעברה (אז מכבי חיפה פתחה עם 0 מ-9) - אבל קשה להסתיר את האכזבה בכרמל, לאור העובדה שהקבוצה קיוותה השנה לזכות באליפות. אחרי כל כך הרבה רגעים יפים העונה, בינתיים הקבוצה של מרקו בלבול לא מצליחה לתפקד ברגעי ההכרעה.

במכבי חיפה זעמו על השיפוט לאחר שהפועל חיפה קיבלה פנדל בתוספת הזמן בעקבות ספק הכשלה של ארנסט מאבוקה על אופיר מזרחי. הירוקים יעבירו בשני מכתב לאיגוד השופטים, בו ידרשו לשמוע את השיחה בין השופט איתן שמואלביץ' לשופטי ה-VAR בהחלטה על הפנדל ובהחלטות נוספות במהלך המשחק.

בנוסף, במהלך המשחק מכבי חיפה איבדה את שני הבלמים שלה שהוחלפו. טרנט סיינסברי ספג חבלה בגב וצפוי למנוחה מספר ימים. עיאד חבשי יעבור בדיקת אולטרה סאונד לבירור חומרת הפציעה, עם חשש למתיחה בשריר.

שחקני מכבי חיפה מתלוננים לעבר השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
החלטה כואבת. מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

כמו כן, אחרי המשחק נרשמה תגרה אלימה בין עשרות אוהדים של הפועל ומכבי חיפה בקרית חיים. אוהדי הפועל ערכו הקרנה של המשחק, ולטענתם הגיעו לשם אוהדי מכבי ואז החלה מתקפה, שכללה השלכת אבנים וחפצים וגרימת נזק כבד לרכוש. במשטרה יחקרו וינסו להגיע לאוהדים שהיו אחראים לוונדליזם.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה חילצה 2:2 דרמטי בדרבי מול מכבי חיפה

לכתבה המלאה
צ'רון שרי שחקן מכבי חיפה עם סאן מנחם. אדריאן הרבשטיין
"אף אחד לא מדבר על ההחלטות של המאמן כי הוא עשה עבודה מצוינת בשמונת החודשים האחרונים". שרי/אדריאן הרבשטיין

"לא חושב שהיה פנדל, זו החלטה אכזרית מבחינתנו", אמר בלבול, "היינו הקבוצה הטובה יותר, הגענו להרבה מצבים, היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם, אבל כשאתה מחמיץ אתה מסתכן שהיריבה תכבוש. אסור לעשות טעות כזאת בהרחקה, אבל אין לי טענות לשחקנים שנתנו הכל על המגרש, עם הרבה פצועים ומחליפים, התבלגן לנו המשחק".

בלבול נשאל על האכזבה בפלייאוף: "אי אפשר לקחת את מה שעשינו עד עכשיו. אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה גולים בליגה, הקבוצה הכי התקפית, נכון שלא לזה פיללנו בפלייאוף, ולא אשתמש בתירוצים של פצועים ומורחקים וסגל קצר בקישור, אני גאה בבחורים, הרבה שחקנים שמשחקים לא בתפקיד שלהם - שרי שהוא 10 משחק בתפקיד 6, זה דבר שלא עשיתי כמאמן אף פעם.

"ביקורת? ביקורת היא לגיטימית כשאתה לא משחק טוב. לצערי יש כאלה שמבקרים גם כשאתה משחק טוב ומנצח. אנחנו עושים עונה יוצאת מהכלל, צריך לזכור איפה הקבוצה הייתה לפני שנה. יש פה שחקנים מהנוער, שלא רגילים להתמודד עם הלחצים שיש במכבי חיפה. יש כאלה שחושבים לשנות הכל בקיץ אחד מקצה לקצה. יש דרך, וזו רק תחילת הדרך".

בלבול נשאל האם הוא יכול בעונה הבאה לקדם את הקבוצה צעד אחד נוסף - מהמקום השני לראשון, וענה בביטחון: "כל הזמן הראינו את זה. יש עובדות. הקבוצה הזאת כל הזמן הולכת קדימה".

שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מצליחה לשחזר בפלייאוף את היכולת המצוינת מהעונה הרגילה. מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

צ'ארון שרי אמר בסיום: "לפני המשחק הרגשתי משהו, אבל רציתי לשחק. הכול בסדר איתי. שיחקנו טוב במשך 65 דקות, אבל אחרי שכבשנו את ה-1:2 איבדנו שליטה ושתי נקודות. היינו צריכים לנצח וזה חבל. לא ראיתי את ההחלטה של השופט. אני לא רוצה לדבר על השופט, אראה אחר כך. אחרי הקורונה הפסדנו להפועל תל אביב, אבל נגד מכבי תל אביב נראינו טוב יותר והפסדנו. היום היינו צריכים לנצח כדי לקבל שוב הרגשה טובה. אסור לנו להפסיד יותר. כל השחקנים עומדים מאחורי מרקו, אף אחד לא מדבר על ההחלטות של המאמן כי הוא עשה עבודה מצוינת בשמונת החודשים האחרונים. אנחנו על המגרש וצריכים להסתכל רק עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully