וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו נחת בהפועל ירושלים: "לא אכפת לי ממה שקרה במכבי ת"א"

7.6.2020 / 16:57

הגארד הוותיק הגיע לישראל, נכנס היישר ל-14 ימי בידוד ויחבור לקבוצתו החדשה בסיומם. בירושלים מחכים להחלטתו הסופית של טיישון תומאס ששוקל לעזוב

אתר הפועל ירושלים

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

שנה לאחר שעזב את ישראל, ג'רמי פארגו נחת היום (ראשון) לקדנציה חמישית בליגת העל. הרכז החדש של הפועל ירושלים הגיע מארה"ב היישר ל-14 ימי בידוד, שבמהלכם יורשה להתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה, ורק אחר כך יוכל לחבור אליהם, במקביל לחידוש העונה.

הקשר הראשוני בין פארגו למאמן עודד קטש נוצר כמעט במקרה לפני כשבועיים, כשגיבורי האליפות של הפועל גלבוע/גליל מ-2010 קיימו שיחת זום קבוצתית במלאת עשור לתואר. השניים היו שם, וכעת הם מחדשים את שיתוף הפעולה ביניהם. "שנינו השתנינו מאוד בעשר השנים שעברו, התבגרנו וגדלנו. אני שמח שאנחנו שוב מתחברים", סיפר האמריקני.

ג'רמי פארגו הפועל ירושלים. אינסטגרם הפועל ירושלים, צילום מסך
נחת היישר לבידוד. ג'רמי פארגו/צילום מסך, אינסטגרם הפועל ירושלים

פארגו, ששיחק בשלוש קדנציות שונות במכבי תל אביב והיה חלק מזכייתה באליפות המדינה בשנתיים האחרונות, שומר על קשר עם חבריו לשעבר ומודע לסערה סביב סוגיית הבידוד הנדרש משחקני הליגה. "דיברתי אתמול עם עומרי כספי, וראיתי שאנג'לו (קלויארו) הסתבך קצת בצרות", צחק הרכז.. "אני מקווה שהדברים ישתנו בימים הקרובים, והשחקנים יתאחדו כדי שנוכל לחיות בצורה נורמלית. יהיה קשה להתמודד בלי הדבר הזה, ואני מקווה שכולם יגיעו להסכמה".

לדבריו, אין בו מוטיבציית יתר להוכיח משהו לאקסית, אחרי שלא נספר על ידי המאמן יאניס ספרופולוס בעונה שעברה. "לא אכפת לי ממה שקרה במכבי. אני רק רוצה לנצח, כמו בכל מקום. ירושלים זו סביבה שונה, אבל האתגר גדול ואני מצפה להזדמנות הזו. אני שמח שישראל השתלטה על המצב עד כדי כך שהליגה יכולה לחזור.כולם היו מושבתים לשלושה חודשים, כך שאני לא במצב שונה. התמודדתי עם מצבים קשים ומורכבים לאורך כל הקריירה".

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
בקבוצה מקווים כי הרגיעה בארצות הברית תשכנע אותו להישאר. טיישון תומאס/ברני ארדוב

בינתיים, המבטים בירושלים נישאים לעברו של טיישון תומאס, שהביע בימים האחרונים את חששותיו מהמצב ושוקל ללכת בעקבותיו של ג'ייקובן בראון ולחזור למדינתו. אם שחקן הפנים ינטוש, לא יוחתם לו מחליף, ואף שבסוף השבוע נראה כי הפור נפל - במועדון יש מי שמקווים כי הרגיעה היחסית שנרשמה בימים האחרונים בעימותים בארה"ב, תרגיע את תומאס ותשכנע אותו להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully