וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר ירושלים: "בואו לא נהרוס את מה שבנינו"

6.6.2020 / 23:23

על רקע המשבר בקבוצה אמר המאמן לשחקנים לפני המפגש מול מכבי תל אביב: "הזדמנות להראות שאנחנו ראויים למה שעשינו עד כה"

אתר עירוני קרית שמונה

על רקע המשבר הגדול בבית"ר ירושלים, ואחרי ההצהרות של משה חוגג ויוסי בניון וההפגנות מול ביתו של רוני לוי, הקבוצה ערכה היום (שבת) אימון לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (ב', 20:45, ספורט 5).

המאמן רוני לוי אמר לשחקנים: "יש דרך להיראות על המגרש. לא יכול להיות שבמשחק מול יריבה כל כך חשובה כמו הפועל תל אביב, שחקנים לא ירוצו 11-12 קילומטרים. ביום שני יש לנו משחק מול הקבוצה הכי טובה וחזקה בארץ, זאת הזדמנות להראות שאנחנו ראויים למה שעשינו עד כה, אבל בתנאי שנשחק אמיתי, נראה את עצמנו רצים ורוצים בכל רגע נתון במשחק, אסור לכם לזייף".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
יצליחו להחזיר את השקט? רוני לוי/דני מרון

כזכור, מעמדו של רוני לוי התערער אחרי התבוסה 3:0 להפועל תל אביב. אוהדים רבים הפגינו מחוץ לביתו, והמנהל המקצועי יוסי בניון כתב פוסט ובו ביקש מהאוהדים "אל תיתנו לרעשים מסביב ולאנשים צרי עין להפריע, קצת פרופורציות, אנחנו עם תקציב שהוא שליש משתי קבוצות וחצי מקבוצה אחרת ואיבדנו את אוחנה וקינדה". הבעלים משה חוגג לעומת זאת היה פחות סבלני כלפי ואמר ש"אם לא ניראה אחרת, אני בטוח שהצוות המקצועי ייקח אחריות".

היום רוני לוי אמר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בטדי: "עבדנו קשה כדי להגיע למקום השלישי המוביל לאירופה. בואו לא נהרוס את מה שבנינו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully