וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר: "אני מקווה שנציג את היכולת שהראינו לפני שהחל הסגר"

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד מתרגש לקראת חזרת הפרמיירליג ("נראה לנו כמו נצח") ומתכונן למפגש מול טוטנהאם: "משחק גדול עבור כולם"

אתר רשמי

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד

באנגליה ממשיכים להיערך לקראת חזרת הפרמיירליג, אשר משחקיה יתחדשו ב-17 ביוני. מעבר לליברפול, אשר תמשיך בדהירתה הצפויה לקראת האליפות, קבוצה נוספת שפגרת הקורונה קטעה לה מומנטום נפלא היא מנצ'סטר יונייטד. בשלושת משחקיהם האחרונים בטרם עצר הענף מלכת, כבשו השדים האדומים לא פחות מעשרה שערים, כשבמחזור הפרמיירליג האחרון ששוחק ניצחו השחקנים של אולה גונאר סולשיאר 0:2 את סיטי בדרבי של מנצ'סטר.

"חיכינו בקוצר רוח לחידוש העונה, זה נראה לנו כמו נצח", אמר סולשיאר בריאיון לאתר הרשמי של יונייטד. "משחק החזרה יהיה בעוד שבועיים, כך שאנחנו צריכים להרים את הרמה באימונים ולהיכנס לכושר המשחק שלנו שוב". מאמנה הנורבגי של מנצ'סטר יונייטד התייחס ליריבה שתעמוד מול קבוצתו, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו: "כולם יודעים שנצטרך להיות במיטבנו. חייבים להיות מרוכזים נגדם. אנחנו יודעים שזה משחק גדול עבור כולם".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"חובה לשמור על ריכוז באופן קבוע". סולשיאר מוכן לחזרת הפרמיירליג/רויטרס

כאמור, מנצ'סטר יונייטד הייתה בכושר נהדר לפני הפגרה ועומדת על רצף של 11 משחקים ברציפות ללא הפסדים בכל המסגרות. יכולתם הנהדרת של שחקניו של סולשיאר הביאו אותם עד למקום החמישי בפרמיירליג, זאת כשחלקים לא מעטים של העונה העבירו השדים האדומים בחלק התחתון של הטבלה והציגו כדורגל נרפה.

"באימונים עד כה ניסינו לחזור למה שעשינו ועבד לנו טוב", שיתף סולשיאר. "אני מקווה שנוכל להראות את היכולת שהראינו לפני שהחל הסגר". על העומס שמצפה לשחקניו: "צפויים לנו משחקים בסוף השבוע, אמצע השבוע, סוף השבוע שוב - כך שחובה לשמור על ריכוז באופן קבוע, לא רק למשחק אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully