וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: דולב חזיזה צפוי לחזור להרכב

6.6.2020 / 14:15

הקשר שהתגבר על פציעה והחל את הפלייאוף על הספסל, יפתח במקום לביא המורחק, כשפלקושצ'נ'קו ושרי ישחקו בעמדה אחורית יותר. גם עוואד צפוי לפתוח. אלטמן בספק אצל היריבה (א', 20:45, ספורט 4)

מחזור 29הסתיים07/06/2020
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (26)
  • עוואד (85)
2:2
  • (54) סרדל
  • (90, פנדל) אראל
הפועל חיפה
צ'ארון שרי לקראת הדרבי, פלייר/אתר רשמי מכבי חיפה

בווידאו: צ'ארון שרי לקראת הדרבי החיפאי

מכבי חיפה

בלי מרקו בלבול החולה, מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת הדרבי מחר (ראשון, 20:45, ספורט 4). לפי התרגול עושה רושם שדולב חזיזה ייכנס להרכב על חשבונו של נטע לביא המורחק, כאשר מקסים פלקושצנקו וצ'ארון שרי ישחקו בעמדה אחורית מעט. מוחמד עוואד ימשיך בהרכב, כשעופרי ארד שחוזר מצהובים יישאר על הספסל. ירדן שועה ישותף ככל הנראה גם הפעם רק כמחליף.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יעיר את הירוקים? דולב חזיזה/ברני ארדוב

הפועל חיפה

אחרי התיקו מול הפועל באר שבע, בהפועל חיפה רוצים לזכות ביוקרה עירונית. תומר אלטמן, שהפך לשחקן הרכב אצל חיים סילבס, נטש את האימון המסכם בגלל התכווצות שרירים ונמצא בספק לדרבי, כאשר רק מחר תתברר כשירותו. גם ניסו קפילוטו המוצהב יחסר להפועל חיפה. ניקולה גולאן וקווין טאפוקו יחזרו להרכב.

עוד בוואלה!

קווין טאפוקו: "מיציתי את עצמי בישראל, לקבוצות פה אין סבלנות"

לכתבה המלאה
תומר אלטמן, הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יתאושש עד המשחק? תומר אלטמן/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-104 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 29:46 בניצחונות ועוד 28 משחקים הסתיימו בתיקו.

* אגב, שתי הקבוצות כבר נפגשו בעבר ב-7 ביוני. זה קרה ב-1952, בדרבי הרביעי בהיסטוריה, ובו ניצחה הפועל חיפה 0:2. בכלל, בשישה משחקי דרבי שנערכו בחודש יוני במסגרת הליגה, היו לאדומים חמישה ניצחונות לעומת הפסד אחד (1:0 ב-1969).

* אחרי שהירוקים קטעו במפגש הקודם רצף של שבעה משחקי דרבי ללא ניצחון בליגה, שבמהלכו השער היחיד לזכותם היה עצמי, כעת הרצף עובר להפועל חיפה שלא כבשה בשלושת המפגשים האחרונים (תבוסה 3:0 ולפני כן פעמיים 0:0).

* הפועל חיפה גם לא מצאה את הרשת בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, כשבנוסף כל שמונת הפסדי החוץ האחרונים היו על האפס. הפעם האחרונה שכבשה והפסידה כאורחת: 4:2 לבני יהודה בפברואר אשתקד.

* מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא לקחה נקודה בפלייאוף העליון, אחרי שני הפסדים לתל אביביות. בעונה הקודמת, הירוקים החלו את הפלייאוף עם שלושה הפסדים רצופים.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully