וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה: שחקן ננזף לאחר שביצע מחווה לזכרו של ג'ורג' פלויד

טוקמאק נגואן הקנייתי המשחק בפרנצווארוש זעם לאחר שחשיפת חולצה עם הכיתוב "צדק לג'ורג' פלויד" לא התקבלה בעין יפה. "לא רוצים שנביע דעות בגלל סיבות פוליטיות"

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: ברצלונה חוזרת להתאמן

סערת מותו של ג'ורג' פלויד האמריקאי, שנהרג במהלך מעצר אלים במיניאפוליס ממשיך להעסיק עולם הספורט. קשרה הקנייתי של פרנצווארוש טוקמאק נגואן ננזף על ידי ההתאחדות ההונגרית לאחר שחשף חולצה אשר עליה התנוסס הכיתוב "צדק עבור ג'ורג' פלויד" לאחר שכבש שער במשחק הליגה במחזור הליגה האחרון.

נגואן חשף כי הוא רתח מזעם לאחר התשובות שקיבל מראשי ההתאחדות בהונגריה, שלטענתו טענו בפניו שעליו רק לשחק כדורגל בלבד מבלי להביע דיעה פוליטית. "היה חשוב לי מאוד להעביר את המסר הזה", אמר הקנייתי בריאיון ל-BBC, שהבהיר כי היה עושה זאת שוב. "אני עומד מאחורי המסר הזה, זה חשוב לי מבחינה אישית", הסביר.

טוקמאק נגואן שחקנה של פרנצווארוש. GettyImages
"לא רוצים שנביע דיעות בגלל סיבות פוליטיות". טוקמאק נגואן במדי פרנצווארוש/GettyImages

"אני לא חושב שבגלל שאני משחק כדורגל, אז זה אומר שאסור לי להגיד את מה שאני מרגיש", המשיך נגואן. "מבחינתם (ראשי ההתאחדות בהונגריה) אתה אמור רק לשחק כדורגל, הם לא רוצים שנביע דיעות בגלל סיבות פוליטיות".

במהלך השבוע האחרון עלו לכותרות חלק מכדורגלני הבונדסליגה, בראשם ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד, לאחר שביצעו מחוות מגוונות לזכרו של ג'ורג' פלויד. בגרמניה החליטו שלא להעמיד לדין את אותם שחקנים, כשגם מכיוון פיפ"א נשלחו מסרים לעבר ההתאחדויות השונות המבקשים לגלות הבנה כלפי גילויי המחווה של הכדורגלנים לזכרו של פלויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully