וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה בכדורסל: ג'ייסון סיגרס האריך את חוזהו בעונה נוספת

4.6.2020 / 11:53

הגארד האמריקאי (34, 1.94) שהיה אחד השחקנים המשמעותיים בעונת העלייה של האדומים לליגת העל ימשיך לעונה שנייה אחרי קדנציות בגלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון. אלעד חסין: "מהלך שהיה טבעי וברור"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חיפה, הודיעה כי חוזהו של הגארד האמריקאי ג'ייסון סיגרס הוארך בעונה נוספת והוא השחקן הראשון שמבטיח את מקומו אצל האדומים בעונת 2020/21.

סיגרס (34, 1.94) ששיחק בליגת העל בהצלחה בגלבוע/גליל ולאחר מכן עבר למכבי ראשון לציון, שב בתחילת העונה שעברה לישראל כשחתם בלאומית במדי הפועל חיפה והיה לאחד הזרים הטובים בליגה כשהוא רושם 20.1 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

""אני מברך על ההחתמה של ג'ייסון וההמשכיות שלו איתנו לעונה הבאה", אמר המאמן אלעד חסין, "ג'ייסון הוא שחקן נהדר בעל מנהיגות ועם אופי מיוחד שתרם רבות לעליית הקבוצה לליגת העל, כך שמבחינת כל המערכת המהלך היה טבעי וברור".

ג'ייסון סיגרס, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נשאר בהפועל חיפה. סיגרס/ברני ארדוב

היו"ר יובל רוסמן הוסיף: "האופי של המועדון לאורך השנים זה המשכיות, וההחתמה של ג'ייסון סיגרס מחזקת את זה. מדובר בווינר עם ניסיון עצום ואישיות יוצאת מן הכלל, וברגע שעלינו לליגת העל לא היה לנו ספק שהוא הראשון שנרצה לראות בקבוצה שתיבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully