וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן שבר את שיאו של דאבור. בעולם השוו אותו לכריסטיאנו רונאלדו, הרצוג: "שער חלומי"

חלוץ וולפסבורגר כבש במספרת את שערו ה-23 העונה, הכי הרבה לשחקן ישראלי באירופה. מיכאל לינדל חברו לקבוצה פרגן: "אם אני הייתי כובש במספרת כזו, הייתי שובר הכול"

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

שון וייסמן ממשיך את העונה החלומית שלו באוסטריה. החלוץ הישראלי לא נתן גם לקורונה לעצור אותו ואתמול (רביעי) הוא כיכב עם מספרת אדירה והוסיף גם בישול ב-1:2 של וולפסברגר על שטורם גראץ. שער המספרת היה השער מספר 23 העונה למלך שערי הליגה האוסטרית - שיא כל הזמנים לשחקן ישראלי באירופה ואחד יותר ממונס דאבור. וייסמן מצטיין לא רק מבחינה אישית, השערים שלו עוזרים לקבוצתו לרשום עונת שיא ועם הניצחון אתמול היא גם עקפה את לאסק לינץ ועלתה למקום השני, מרחק של חמש נקודות בלבד מזלצבורג האלופה הנצחית.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
שיא כל הזמנים לישראלי באירופה. שון וייסמן/GettyImages

מיכאל לינדל כובש השער השני התייחס לשער של וייסמן ואמר: "כשהולך אז הולך. יש לנו בחור מטורף מקדימה שעושה דברים מטורפים. בהתחלה חשבתי: 'מה הוא עושה שם?'. הוא עושה דברים בצורה מסובכת יותר ממה שנראה לי שהוא צריך לעשות. אם אני הייתי כובש במספרת כזו, הייתי שובר הכול".

פרדיננד פלדהופר מאמן וולפסבורג פרגן: "זה ידוע שוייסמן שחקן מסוכן מאוד כשהוא עם הכדור ברחבה. הוא הבקיע גול נהדר".

עוד בוואלה!

ליגיונרים: שון וייסמן כבש במספרת מרהיבה במשחק החזרה באוסטריה

לכתבה המלאה

אגב, אחרי המספרת, גם ב-ESPN הדרום אמריקאי השוו בין שון וייסמן לכריסטיאנו רונאלדו. "איזה טירוף", נכתב על הביצוע, עם הפניה לשער המרהיב: "צפו במספרת המושלמת של שון וייסמן הישראלי, א לה כרטסיאנו". מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג התייחס לשער כפרשן באוסטריה ואמר: "זה פשוט שער חלומי... אם אתה מבקיע יותר משער למשחק בממוצע, אתה יכול להגיד שיש לך את עונת חייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully