וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' במתקפה בוטה: "דונלד טראמפ הוא אידיוט מופרע"

מאמן סן אנטוניו ונבחרת ארה"ב בביקורת קשה על הנשיא על רקע המשבר: "טראמפ לא מפלג, הוא הורס. הוא פחדן. יוצר את המצב, ובורח. הוא חושב רק על עצמו. הוא יאכל אותך חי למען המטרות האישיות שלו"

רויטרס

מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' יצא במתקפה ישירה ובוטה נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "הוא לא רק מפלג, הוא הורס", אמר פופוביץ' על התנהלותו של הנשיר במשבר הנוכחי, שקורע את האומה האמריקאית, "רק להיות בנוכחותו עלול להרוג אותך. הוא יאכל אותך חי למען המטרות שלו. אני נחרד מזה שאין לנו נשיא שמצהיר שחיי השחורים חשובים. בגלל זה הוא מתחבא במרתף של הבית הלבן. הוא פחדן. הוא יוצר את המצב, ובורח כמו תלמיד בית ספר. למעשה, אני חושב שהדבר הנכון זה להתעלם ממנו. אין שום דבר שהוא יכול לעשות כדי לשפר את המצב, בגלל מה שהוא: אידיוט, מופרע".

מאמן נבחרת ארצות הברית גרג פופוביץ'. GettyImages
"אם לטראמפ היה מוח, הוא היה מופיע ואומר משהו שיאחד את האנשים. אבל לא אכפת לו מאחדות. אפילו עכשיו. זה עד כמה הוא מופרע". פופוביץ'/GettyImages

בארה"ב נשמעות לא מעט ביקורת על הנשיא, שטרם נשא נאום לאומה על רקע המשבר וההתפרעויות בשלל מדינות. פרשנים רבים מעריכים כי המשבר משחק לידיו של טראמפ והמפלגה הרפובליקנית, שמצטיירים בציבור כשומרי החוק נוקשים, ולכן הנשיא שומר על שתיקה. עם זאת, הוא תחת אבטחה גדולה על רקע ההתפרעויות בוושינגטון.

לדברי פופוביץ', שמאמן גם את נבחרת ארה"ב - "אם לטראמפ היה מוח, אז גם אם הוא ציני ב-99 אחוז, הוא היה מופיע ואומר משהו שיאחד את האנשים. אבל לא אכפת לו מאחדות. אפילו עכשיו. זה עד כמה הוא מופרע. הכל סובב אותו. הכל זה רק שאלה מה מועיל לו מבחינה אישית. אף פעם הוא לא חושב על הטוב הכללי. ככה זה תמיד היה".

עוד בוואלה!

צפו: ג'יי אר סמית' היכה גבר שפגע ברכבו במהומות בלוס אנג'לס - "הייתי מאוכזב מעצמי"

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, 29 במאי 2020. AP
פופ: "בסופו של דבר מה שיש לנו זה טיפש במקום נשיא, בעוד מי שבאמת מנהל את המדינה, הסנטור מיטש מקונל, משמיד את ארה"ב"/AP

פופוביץ' בן ה-71 טוען כי ההפגנות בארה"ב היו דבר בלתי נמנע על רקע תחושת הייאוש של רבים, ובמיוחד בגלל הברוטליות המשטרתית הנמשכת, שלא משתנה כבר שנים, שהפעם התבטאה במוות של ג'ורג' פלויד על ידי שוטרים במיניאפוליס.

"מה שהכי מדהים אותי זה שכולנו רואים את האלימות והגזענות המשטרתית הזו, וראינו את הכל לפני כן, אבל שום דבר לא משתנה", אמר פופוביץ', "זו הסיבה שההפגנות הללו היו כל כך לוהטות. אבל בלי מנהיגות ובלי הבנה מהי הבעיה, לעולם לא יחול שינוי. ואמריקנים לבנים נמנעו תמיד מלהתמודד עם הבעיה הזו, כי זו הייתה הפריבילגיה שלנו, להיות מסוגלים להימנע ממנה. זה גם צריך להשתנות".

פופוביץ' גם מאשים באחריות למשבר על מנהיג הרוב בסנאט, מיץ' מקונל. לדברי המאמן המוערך, "בסופו של דבר מה שיש לנו זה טיפש במקום נשיא, בעוד מי שבאמת מנהל את המדינה, הסנטור מיטש מקונל, משמיד את ארה"ב לדורות הבאים. מקונל הרס את מערכת המשפט שלנו. הוא ניסה להרוס את מערכת הבריאות. הוא הרס את איכות הסביבה. הוא המנהל וטראמפ הוא הבובה, ומה שמצחיק זה שטראמפ אפילו לא יודע את זה. טראמפ תמיד רצה להיות חלק מהקבוצה, אבל מקונל הוא קבוצה של איש אחד, וטראמפ מגלם את הטיפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully