וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלמוג כהן הסכים לקצץ 50% משכרו בעונה הבאה

1.6.2020 / 18:00

קשר הצהובים, שמחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות, הסכים לקיצוץ המשמעותי ואמר לבעלים לאייל סגל: "תסגרו עם שאר השחקנים, איתי לא תהיה לכם בעיה. לא אשחק באף קבוצה אחרת חוץ ממכבי נתניה"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מדבר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב/דוברות בית"ר ירושלים

קשר מכבי נתניה אלמוג כהן הסכים לקצץ 50% משכרו לעונה הבאה, אבל ביקש מהבעלים אייל סגל לא לשים את עצמו בין ההנהלה לבין השחקנים ולא להלחיץ את שאר חבריו בכך שהוא עצמו מסכים לקיצוץ כל כך גדול.

כהן, שחתום לשלוש שנים נוספות, אמר לסגל: "איתי לא תהיה לך בעיה, תסגרו קודם עם יתר השחקנים את מה שצריך ואני כבר אסתדר איתכם. אני לא אשחק בשום קבוצה חוץ ממכבי נתניה". בסביבתו של כהן מספרים שהקיצוץ המסיבי הוא לא הדבר החשוב לקשר יותר, אלא הרצון שלו לראות את מכבי נתניה עם סגל ראוי בעונה הבאה, בדומה למה שהיה העונה ושהמועדון לא מתפרק מנכסיו בשל רצונו של סגל לעזוב.

שחקן מכבי נתניה, אלמוג כהן. ברני ארדוב
הרבה יותר משחקן במכבי נתניה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

יש לציין שכהן גם היה הראשון שהסכים לקיצוץ של 50% בתקופת הקורונה ונתן את האור הירוק למנכ"ל ניב גולדשטיין לסכם עם שאר השחקנים. בעניין גולדשטיין, ביקש כהן מהנהלת הקבוצה לעשות כל שניתן על מנת שהמנכ"ל יישאר מאחר שהשחקנים מעריכים אותו מאוד. כזכור, גולדשטיין הבהיר שבסוף החודש הוא עוזב את תפקידו, אבל סגל עדיין מפעיל עליו לחץ להישאר.

בעניין נוסף, בקבוצה עוקבים בדאגה אחר בדיקת הקורונה שעבר עוזר מאמן הפועל חדרה רון קלר מכיוון שבנו, שחקן קבוצת הנוער רותם קלר, אמור לפתוח מול עירוני קרית שמונה. קלר הצעיר התאמן הבוקר כרגיל ולפי ההנחיות גם אם רון קלר יתגלה כחולה מאומת, בנו רותם יצטרך לעבור בעצמו בדיקה ורק אם הוא גם יתגלה כחולה יצטרכו במכבי נתניה לראות כיצד לפעול. בשלב הזה, מתייעצים בכל מקרה במועדון עם המנהלת כדי להחליט האם לשתף את רותם קלר במשחק מול קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully