וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - קרית שמונה: הרכבים חסרים לשתי הקבוצות, "כדורגל ללא קהל הוא כדורגל עצוב"

הקבוצות שבות לליגה בתחושות מעורבות. דראפיץ': "מתים לחזור להתרגשות של הדשא". קובי רפואה תרגל מערך של שלושה בלמים (ג', 20:00, ספורט 2)

מחזור 27הסתיים02/06/2020
מכבי נתניה
  • מלמד (36)
  • עזרא (45)
  • קניקובסקי (72)
1:3
  • (58) שכר
עירוני קרית שמונה
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

מכבי נתניה

כשהיא משוחררת כמעט לגמרי ממאבקי ההישרדות של הפלייאוף התחתון, תפתח מחר (שלישי, 20:00, ספורט 2) מכבי נתניה את דרכה חזרה בליגה ותנסה לייצר פלייאוף איכותי לקראת העונה הבאה. מטבע הדברים, מי שיקבלו הרבה קרדיט אלה השחקנים הצעירים יותר ואלה שממשיכים לעונה נוספת. שחקנים שמסיימים חוזה כמו פאטוס בצ'יראי לא צפויים לקבל יותר מדי דקות וימתינו בדרך כלל על הספסל.

נגד קרית שמונה תחסר מכבי נתניה שוב את אלמוג כהן המורחק ובמקומו יפתח סתיו פיניש או ניקו אולסק. שני הסרבים לזאר צ'ירקוביץ' הבלם וזלטאן שחוביץ' המגן השמאלי ייעדרו בשל פציעות. התלבטות קיימת באשר לעמדת המגן השמאלי והיא תאויש על ידי רותם קלר או עומרי גנדלמן. האחרון שיחק בתפקיד הזה במשחק האימון מול כפר קאסם, אבל דווקא עבור קלר העמדה הזו היא היותר טבעית שלו ולכן הוא בעדיפות ראשונה. אביו של קלר הוא רון קלר, עוזר מאמן הפועל חדרה, שנדרש היום לערוך בדיקת קורונה מכיוון שתלמידה בבית הספר בו הוא מלמד אובחנה כחולה בנגיף.

כרם ג'אבר, שירש את העמדה של המגן הימני מוויקי כחלון כבר בשלבים הראשונים של העונה, יפתח בהרכב. טים הויבאך, אותו רוצים המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לעונה נוספת, אמור להיות במרכז ההגנה לצד דולב אזולאי. בקישור מיועדים לשחק יחד אביב אברהם וגבי קניקובסקי הניידים ושלישיית ההתקפה תהיה חן עזרא, יונס מלדה וגיא מלמד. מהספסל צפויים לקבל דקות רון אשכנזי, רוי קורין ומשה מולה - כולם שחקני התקפה.

"שמחים לחזור ולשחק כדורגל", אמר סלובודאן דראפיץ'. "פגרת הקורונה נכפתה עלינו אך אנחנו מתאמנים טוב, נמצאים בכושר טוב וכבר מתים לחזור להתרגשות של הדשא והמשחק. הקהל מאוד יחסר לנו ותהיה אווירה מוזרה במגרש, אך אנחנו מקצוענים ונעשה הכל על מנת לסיים את העונה עם טעם טוב, תוך הצגת כדורגל אטרקטיבי ושילוב שחקנים צעירים". גיא מלמד הוסיף: "כדורגל בלי קהל הוא כדורגל עצוב, אבל כמקצוענים, נשחק ללא קהל במלוא הריכוז והכוח על מנת להשאיר את הנקודות בנתניה".

רותם קלר, שחקן מכבי נתניה. רון טולדו, אתר רשמי מכבי נתניה, אתר רשמי
זמן לצעירים. רותם קלר/אתר רשמי, רון טולדו, אתר רשמי מכבי נתניה

עירוני קרית שמונה

מאמן הקבוצה הצפונית קובי רפואה תרגל מערך של שלושה בלמים, כשמוחמד שכר וזיו מורגן ישחקו כמגנים תוקפים. בחוד ישחק החלוץ הצעיר גיא בן לולו כאשר את הקישור יוביל סמואל בראון. "אסור לנו לשמוט נקודות. המטרה היא אחת: להישאר בליגה", אמר שחקן בקבוצה.

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-25 מפגשים בליגת העל: 8:12 לעירוני קרית שמונה בניצחונות ועוד חמש תוצאות תיקו.

* 0:0 ביניהן לא היה מאז פברואר 2008, בעונה בה מכבי נתניה סיימה במקום השני וקרית שמונה בשלישי.

* קרית שמונה ניצחה רק פעם אחת ב-11 המחזורים האחרונים - 0:3 ביתי על מכבי נתניה.

* נתניה לא הצליחה למצוא את הרשת בשלושת משחקיה האחרונים וכבשה רק שני שערים בששת משחקי הבית האחרונים שלה.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully