וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא פאקינג חיות": דניס רודמן מנסה להרגיע את הרוחות בארה"ב

כוכב העבר הגיב למהומות: "למה אנחנו בוזזים? למה שורפים דברים?". אדם סילבר: "אסור להתעלם, יש פצעים שלא יגלידו"

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

עוד ועוד ספורטאים מגיבים למהומות הנרחבות בארצות הברית בעקבות הריגתו של ג'ורג' פלויד. בעוד הרוב הביעו תמיכה חד-משמעית בנעשה, דניס רודמן בחר לנסות ולהרגיע את הרוחות. "אני חושב שמישהו צריך לבוא ולהגיד, היי, חבר'ה, למה אנחנו בוזזים? מה אנחנו גונבים? למה אנחנו יוצרים יותר בעיות?"

רודמן, שנחשב ידיד של דונלד טראמפ, הוסיף: "זה מצב רע, אבל צריך למחות בדרך הנכונה. אי אפשר לשרוף דברים, לגנוב דברים. יש מספיק עניינים עם הקורונה. למה אנחנו פוגעים אחד בשני? למה לא לעזור אחד לשני? צריך להחזיק ידיים ולפתור את הבעיה הזאת. בבקשה, הבינו, אנחנו צריכים לחיות יחד. אנחנו בני אדם, לא פאקינג חיות".

שחקן הוותיק של מיאמי יודוניס האסלם נשא נאום מרגש ובו אמר בין היתר: "חייב להיות צדק בשביל ג'ורג', חייבות להיות הפגנות, אבל אשקר אם אגיד שזה מתנהל בצורה נכונה. אשקר אם אגיד שאני גאה במה שבאמת קורה. יש לי מחויבות לקהילה הזאת, אבל גם למשטרה. אני רוצה להיות חלק מהפיתרון, צריך להמשיך הלאה ביחד".

עוד בוואלה!

מייקל ג'ורדן: "אני עצוב וכועס. סבלנו מספיק"

לכתבה המלאה

גם הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר נדרש למצב הקשה: "כמו שאנחנו נלחמים במגפה, כך גם אנחנו נזכרים שיש פצעים במדינה הזו שלעולם לא יחלימו. גזענות, אלימות של שוטרים וחוסר צדק הם חלק מחיי היום יום באמריקה ואסור להתעלם מהם".

תגובות נוספות מהעולם הספורטיבי

לתאבו ספולושה המאורעות האחרונים הזכירו את אפריל 2015, אז הוכה על ידי שוטרים בזמן שנעצר מחוץ למועדון לילה בניו יורק. "הזדעזעתי ממה שראיתי", אמר, "זה יכולתי להיות אני. אנשים מדברים על כמה תפוחים רקובים, אבל מהניסיון שלי, זה עמוק יותר וכנראה עמוק בתוך התרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully