וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלירן עטר סובל משבר באצבע בכף הרגל, טל בן חיים סיכם על הישארותו

31.5.2020 / 18:57

מכת חיסורים בבית"ר: החלוץ שנפצע מול באר שבע, ייעדר בוודאות מול הפועל תל אביב (ג'), ועלול להחמיץ משחקים נוספים. הבלם הוותיק סיכם עד סוף הפלייאוף ויקבל סכום סמלי

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: דן איינבינדר לאחר ה-1:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

בית"ר ירושלים צפויה להגיע למשחק עם הפועל תל אביב ביום שלישי בסגל חסר מאוד, בעיקר בחלק ההתקפי. אלירן עטר שנפצע והוחלף במשחק אמש (שבת) מול הפועל באר שבע סובל משבר באצבע בכף הרגל וייעדר ממספר משחקים של הקבוצה. בבית"ר ינסו להכשירו כמה שיותר מהר, אך עטר יחמיץ בוודאות את המשחק מול הפועל תל אביב ביום שלישי.

אבל זה ממש לא הכול. אנטואן קונטה הורחק אתמול (שבת) בפעם השלישית העונה וייעדר, חנן ממן ועלי מוחמד מושעים בגלל כרטיסים צהובים. מקס גרצ'קין סובל מרגישות, יעבור צילום וצפוי להיעדר גם הוא. צרה נוספת נחתה על הצוות המקצועי: שלומי אזולאי התקשה לנוע היום וסבל מצוואר תפוס, כאשר רק מחר יידעו יוסי בניון ורוני לוי אם הוא כשיר למשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלירן עטר בית"ר ירושלים חנן ממן הפועל באר שבע. דני מרון
בית"ר תצטרך להסתדר בלעדיו. אלירן עטר/דני מרון

טל בן חיים סיכם עם המועדון על הישארותו עד סוף העונה הנוכחית. הבלם ויתר על מרבית שכרו החודשי תמורת סכום סמלי לחודש יוני, כאשר הקבוצה תבטח אותו בביטוח הקבוצתי. אם בן חיים לא היה מסכים, הוא היה מסיים דרכו במועדון.

בחשבון האינסטגרם שלו כתב הבלם: "שמח לבשר שמועדון בית"ר ירושלים ואני הגענו להבנות עד לתום העונה. כמו כולם, נכנסנו מתחת לאלונקה בעקבות המצב והמטרה העיקרית כרגע היא פלייאוף עליון מוצלח והבטחת מקום באירופה בעונה הבאה".

רוני לוי שוחח עם השחקנים לפני אימון הבוקר ואמר להם: "אמרתי לכם שהמשחקים לא יהיו פשוטים בפלייאוף וקשים. לא יכול להיות שיש כזה פער בין הנתונים באימונים ובמשחקים. לא הייתי מעיר ומאיר אם לא הייתם מתאמנים בצורה כל כך טובה, והפערים ניכרים".

המאמן הוסיף: "יש לנו משחק בעוד יומיים, זה לא זמן לדבר אלא זמן להראות מה אנחנו שווים. אנחנו צריכים להיות אמיתיים עם עצמנו ואם אראה שחקן שלא נותן 100 אחוז, לא אהסס להחליף אותו גם אחרי 10 דקות. אנחנו בתקופה אינטנסיבית. תתאמנו טוב, תנוחו טוב, תאכלו ותגיעו כמו שצריך למשחקים. הפלייאוף זה המקום להראות את היכולת".

מעבר לאסיפה, עד למשחק יערכו המאמן ובניון גם מספר שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים. בית"ר נמצאת בפלונטר בנוגע להתנהלותו של אנטואן קונטה, כאשר גורם במועדון אמר היום: "גם אם תרצה לחנך אותו ולהעלות אותו ליציע, אם הוא לא ישחק תהיה בעיה למכור אותו, יש פה לא מעט שחקנים שהמטרה בפלייאוף היא שיקבלו דקות כדי שאפשר יהיה למכור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully