וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ניצן נתן הצגה". רוני לוי: "באר שבע עם סגל של אליפות"

30.5.2020 / 22:38

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב מהתוצאה ומרוצה מהיכולת: "שיחקנו מצוין". מאמן בית"ר ביקר את קונטה: "ההרחקה שלו - חוסר אחריות". איתמר ניצן: "היתה הרגשה של משחק אימון"

בלומפילד מבחוץ, שעות לפני המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה, פלייר/צילום: דוד רוזנטל

בווידאו: אצטדיון בלומפילד, לפני משחקה של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. הקבוצה מבירת הנגב היתה עדיפה וגם באה על שכרה בדקה ה-51, בזכות שער של תומר יוספי, אולם עשר דקות לאחר מכן איזן ליוואי גרסיה. במחצית המשחק הוחלף אלירן עטר, לאחר שנפצע בכף הרגל. עטר נסע לצילום בבית חולים, כאשר החשש הוא כי הוא סובל משבר באצבע. בדקה ה-85 הורחק אנטואן קונטה בכרטיס צהוב שני. בהמשך השבוע תתארח הקבוצה של רוני לוי אצל הפועל תל אביב, בעוד זו של יוסי אבוקסיס תתארח אצל הפועל חיפה.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא היה מרוצה מהקבוצה שלו היום. רוני לוי/דני מרון

יוסי אבוקסיס: "משחק מצוין שלנו, בית"ר כבשה ממצב אחד. איתמר ניצן נתן הצגה פה. אני מאוכזב, אבל נמשיך קדימה. הפציעה של אורן ביטון אתמול גרמה לנו לשנות את התוכניות שלנו. הרבה שחקנים עשו עבודה טובה, גם יוספי שנכנס להרכב ברגע האחרון. כמעט הכרענו את המשחק בסוף, אם לא הצלות של ניצן".

על היעדר הקהל: "זה שונה מאוד, זה אחרת. שומעים כל מילה במשחק. האנרגיות של הקהל חסרות מאוד. אולי לקראת סוף הפלייאוף יהיה קהל אם המצב ישתפר".

"חייב לציין את השחקנים ששמו את הדיבורים מסביב בצד והרגשתי מהם את הטירוף והנחישות. נכון שסבלנו מהקורונה ומהעזיבה של אלונה. אבל יש אנשים שמנהלים את הקבוצה וראינו היום שהשחקנים יודעים מה שהם עושים"

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים סופג כרטיס אדום. דני מרון
חוסר אחריות. קונטה מורחק/דני מרון

רוני לוי נראה מאוכזב ופרגן ליריבה: "יש הבדל גדול בין משחקי אימון למשחקים האמיתיים. שיחקנו מול קבוצה מאוד חזקה ואיכותית עם סגל לאליפות. היתה מולנו יריבה מאוד קשה. זה משמעותי מאוד מבחינתנו לשחק בלי קהל. לצערי זו המציאות. לוקח זמן עד שנכנסים לקצב. זה לא נעים ולא אידיאלי, אבל העיקר שהכדורגל חזר".

על אנטואן קונטה שקיבל אדום טיפשי: "לפעמים הוא נוהג בחוסר אחריות ולצערי זה קרה יותר מדי העונה".

על המשחק הבא מול הפועל תל אביב: "יהיה משחק קשה מאוד. נצטרך לדעת להתאושש נכון אחרי היום. נחשוב איך מחלקים את העומס נכון בין השחקנים. אנחנו עדיין רוצים להילחם על המקום שלנו העונה".

איתמר ניצן: "מבחינה אישית אני מרוצה, אבל המשחק לא הלך לכיוון שהיינו רוצים. היה מוזר לשחק בלי קהל, הרגשה של משחק אימון. קשה להביא את האנרגיות, הקהל בטדי הוא קהל עצום".

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש אנשי בית"ר ירושלים ביציע. דני מרון
חוגג ואוחנה ביציע/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully