וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ריימס לא תסכים למכור את פרדראג ראיקוביץ' בפחות מ-20 מיליון יורו"

בסרביה טוענים שהצרפתים ידרשו סכום גבוה עבור אקס מכבי תל אביב, שנבחר לשוער העונה אחרי שספג 21 שערים בלבד ב-28 משחקי ליגה. הצהובים עדיין מחזיקים באחוזים מכרטיסו

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

רק לפני כמה שבועות דווח בצרפת שריימס, קבוצתו של השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ', שוקלת למכור אותו בכשישה מיליון יורו, כדי להתמודד עם הבור הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה. אלא שהיום (שבת) מדווחים בסרביה שריימס מתכוונת לדרוש על אקס מכבי תל אביב לפחות 20 מיליון יורו.

"ריימס לא תקשיב להצעות של פחות מ-20 מיליון יורו על ראיקוביץ' נכתב באחד מאתרי הספורט המובילים בסרביה. "כנראה שהתעניינות של פריז סן ז'רמן הובילה למחיר הגבוה", נכתב באותו דיווח.

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ'. GettyImages
גם מכבי תל אביב תרוויח. ראיקוביץ׳/GettyImages

ראיקוביץ' בן ה-24 נמכר ממכבי תל אביב לריימס תמורת 4.5 מיליון יורו בסוף עונת 2018/19. בעונת הבכורה שלו בצרפת הוא נבחר לשוער המצטיין, אחרי שספג 21 שערים ב-28 הופעות ליגה - המספר הנמוך ביותר מבין כל שוערי הליגה הצרפתית. על פי דיווחים שונים, בעקבות היכולת הגבוהה שהציג קבוצות רבות התעניינו בו, וביניהן גם פריז סן ז'רמן, סביליה, אייאקס ופורטו. יש לציין שמכבי תל אביב עדיין מחזיקה בחלק מכרטיסו, ואם הוא יימכר ישלשלו הצהובים סכום נכבד לקופת המועדון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully