וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי אלטמן נעדר מאימון הבוקר, בספק גדול למכבי חיפה

28.5.2020 / 11:36

כוכב האדומים סובל מרגישות בשריר. במועדון ינסו להכשירו לשבת, אך נראה כי קלינגר לא ייקח סיכון ובמקרה הטוב הוא יהיה על הספסל. עומר דמארי חזר להתאמן וכשיר

דוברות בית"ר ירושלים

עומרי אלטמן נעדר מאימון הבוקר של הפועל תל אביב בשל רגישות בשריר. המועדון הודיע כי הצוות הרפואי ינסה להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת (21:00), אך נראה כי ניר קלינגר לא ייקח סיכון איתו ובמקרה הטוב הוא יהיה על הספסל. עומר דמארי שב לאימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק. אלטמן הוא השחקן המצטיין של הקבוצה העונה. ב-24 הופעות הוא כבש תשעה שערים והוסיף ארבעה בישולים ואם אכן הוא לא יוכל לפתוח זו תהיה מכה ל אדומים.

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בספק גדול למכבי חיפה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

ניר קלינגר אמור לשלב מספר צעירים כבר מהמשחק הקרוב בהרכב ותוך כדי משחק, כאשר המגן השמאלי דורון ליידנר צפוי לפתוח ב-11. באסיפות השבוע אמר קלינגר לשחקנים: "אותי לא מעניין צעירים או לא, אני מצפה מכולם לאותה מחוייבות, אחריות ונחישות, לא יהיו הנחות לאף אחד, לקבל חולצה בהפועל תל אביב צריך להיות משהו מיוחד".

עידן כהן וניר לקס ממשיכים להתאמן על פי חוזיהם עד ה-31 למאי, כאשר כל עוד במועדון ידרשו שהשחקנים ישחקו בחינם את חודשים יוני ויולי, השניים יסיימו דרכם ולא ישחקו במשחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully