וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "נתמקד בלנסות להביא תואר ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים"

27.5.2020 / 20:34

מאמן הפועל תל אביב התייחס במסיבת עיתונאים לחזרת ליגת העל, אך גם הביע חשש מחזרה לפעילות לאחר הפסקה כה ארוכה: "זה לא הגיוני, אבל נעמוד בזה ואני מקווה שהכל ייצא לטובה"

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים חוזרת להתאמן

הפועל תל אביב נערכת לקראת חזרת ליגת העל ופתיחת הפלייאוף העליון במוצאי שבת במשחק חוץ מול מכבי חיפה. האדומים ערכו הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הירוקים והתייחסו לתנאים הלא פשוטים, על העונש לפיו לא יוכלו להשתתף באירופה בעונה הבאה גם אם יזכו בגביע וגם על התחשות לקראת החזרה למגרשים לאחר תקופה ארוכה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס תחילה לעונש שספג המועדון: "הנושא של אירופה הוא כרגע מאוד מבאס, אבל זה כורח המציאות והיינו מוכנים לזה. אני חושב שזה משני בכל מה שנוגע לכך שאנחנו כן יכולים לזכות בתואר העונה ולעשות דברים יפה בליגה. זאת גזירה ואנחנו לא כלי במשחק הזה. אנחנו צריכים לקבל את זה ולהתמקד בלנסות להביא תואר ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים בפלייאוף".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
"זה לא הגיוני לחזור אחרי חודשיים של הפסקה לשחק כל כך מהר, אבל נעמוד בזה". ניר קלינגר/צילום מסך, צילום מסך

על הקפצת שחקני מהנוער לקבוצה הבוגרת: "עצם ההעפלה שלנו לפלייאוף העליון, יחד עם עצירת הליגה עם כל משבר הקורונה - נתן לנו זמן לחשוב. כשאתה חושב לעומק על דברים בדרך כלל אתה מקבל החלטות נכונות בבסיס שלהן. אני חושב ששילוב של צעירים בקבוצה כמו הפועל תל אביב זו חובה".

"יש לנו שחקנים בנוער שחשוב לנו לעבוד איתם ולפתח אותם", המשיך קלינגר. "אנחנו חושבים שההחלטה לקדם אותם לקבוצה הבוגרת היא נכונה. זה לא קשור לא לקיצוצים ולא לקורונה, זו החלטה שהתקבלה כשהגעתי להפועל תל אביב. אם מתוך השחקנים האלה רק שחקן אחד יהפוך לשחקן הרכב, זה שווה את זה. זו דרך של מועדון, יכול להיות שזה לזה מחיר אבל אני מאוד מאמין בשחקנים הצעירים ומבחינתי זה מחיר ששווה לשלם. ההנהלה תמכה בכך בצורה מוחלטת".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
"לדעתי היו צריכים לתת לנו עוד מרווח זמן". אוראל דגני/צילום מסך, צילום מסך

על ההתמודדות עם משבר הקורונה: "אנחנו חווים אירוע לא מוכר ולא ידוע. היה את השוק הראשוני, לאחר מכן הגיעה ההתאוששות. בהתחלה היינו קצת בשוק אבל לאט לאט נתנו לדברים לשקוע והתחלנו לתכנן את כל נושא החזרה לפעילות. אני לא יודע להגיד לך אם נהיה מוכנים או לא, זה דבר חדש. מה שאני כן יודע זה שבנסיבות שנוצרו עשינו את המיטב שיכולנו. כל הקבוצות ישלמו מחיר ככל הנראה של פציעות כאלה ואחרות. זה לא הגיוני לחזור אחרי חודשיים של הפסקה לשחק כל כך מהר ובטח שלא שני משחקים בשבוע, אבל נעמוד בזה ואני מקווה שהכל ייצא לטובה".

אוראל דגני: "אנחנו מאוד מתרגשים לחזור לליגה. ציפינו וחיכינו. אני מקווה שנבוא כמו שצריך למשחק הקרוב ואני מאמין שיהיה בסדר. היה חופש גדול מאוד, לדעתי היו צריכים לתת לנו עוד מרווח זמן. מדובר ב-12 משחקים בפרק זמן של חודש וחצי וזה טירוף, זה לא הגיוני. אנחנו נעשה הכל ונשמור על אורח חיים ספורטיבי וזהו. התגעגענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully