וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "פארפה גויאגון יכול לתת לנו פתרונות במהלך הפלייאוף"

27.5.2020 / 19:47

מאמן מכבי תל אביב דרוך לקראת החזרה של ליגת העל והתייחס בין השאר לשחקן שהוקפץ מהנוער: "יש לו איכויות". דור פרץ ישוב מפציעה: "תחושה נהדרת לחזור לשחק"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לקראת חזרת הפלייאוף העליון והמשחק מול הפועל חיפה בשבת (19:50, ספורט 3). היום (רביעי) שחררו הצהובים סרטון עם דברים שאמר קשר הקבוצה, דור פרץ, לקראת המשחק והחזרה למגרשים. עבור פרץ זו תהיה חזרה מרגשת במיוחד כיוון שהוא לא שיחק במכבי תל אביב מאז אוקטובר 2019 בשל פציעה ממנה התאושש טרם הפסקת הקורונה, אך לא הספיק עדיין לשחק.

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' התייחס לתקופה הלא פשוטה שעברה עליו ועל שחקניו: "זו הייתה תקופה קשה עבור רוב האנשים בכל רחבי העולם. אני מאמין שהרע מכל מאחורינו. אני מאמין שמצפה לנו תקופה שונה, ונחזור למה שהיה לפני 3-4 חודשים. אנחנו ניכנס לעניינים נראה שאנחנו בריאים ונחזור להיות מי שהיינו".

"אני מניח שלא היה קל לאף אחד", המשיך המאמן והחמיא לרשויות בישראל על ההתמודדות עם המשבר. "היינו צריכים להישמע להוראות, להגן על עצמך ומשפחתך. אני מאמין שנעשתה עבודה נהדרת כאן בישראל. זו אחת המדינות שהתמודדה בצורה הטובה ביותר עם הקורונה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', מסיבת עיתונאים. צילום מסך, צילום מסך
"נכון לעכשיו, אי אפשר לצפות לכדורגל מושלם מאף אחד". ולאדן איביץ'/צילום מסך, צילום מסך

על תנאי המשחק החדשים: "כדורגל זה לא אותו דבר ללא אוהדים. ללא אוהדים העבודה שלנו שונה לגמרי, ואני חושב שזה האלמנט שנתגעגע אליו הכי הרבה, אבל הדבר הכי חשוב זה להיות בטוח. אני מאמין שבעתיד הכדורגל יחזור להיות כפי שהיה לפני מרץ".

"אני חושב שאי אפשר לצפות לכדורגל מושלם מאף אחד לאור מה שקרה, אבל בהתחשב במצב אנחנו ברמה סבירה. למעשה כולם חוזרים מפגרה של שלושה חודשים והשחקנים והקבוצות ייאלצו להתאים את עצמם למצב. ההחלטה להחזיר את הליגה הייתה נכונה, אני חושב שכולנו רוצים לסיים את מה שהתחלנו".

על פארפה גויאגון שהוקפץ מהנוער על מנת לעזור לסגל הבוגר: "אנחנו מכירים אותו מהמחלקת הנוער. אני יודע שהוא הגיע בשנה שעברה ונראה שיש לו איכויות. קידמנו אותו לבוגרים על מנת שיעבוד איתנו בתקופה הקרובה, הוא יכול לתת לנו פתרונות במהלך הפלייאוף ואני מקווה שהוא יהיה איתנו".

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"נתאים את עצמנו לסיטואציה מהר". דור פרץ/יוסי ציפקיס

דור פרץ אמר: "אני מרגיש מצוין, הרגשתי טוב והייתי אמור לחזור עוד לפני תקופת הקורונה. אני מרגיש טוב מאוד ואין לי חששות, אני מוכן. תחושה נהדרת לחזור לשחק גם אם זה משחקי אימון. כל המדינה נכנסה לבידוד ועכשיו קצת יותר קשה לנו כי כולם חזרו לשגרה ורק אנחנו עדיין בבידוד, נעשה הכול כדי להוציא את המקסימום מהמצב הזה. היה מרגש מאוד להתחיל להניע את הגלגל הזה וליהנות מזה שאנחנו חוזרים לשחק ולשמחתנו הגענו לרגע החזרה".

קשר הצהובים המשיך ואמר: "הגענו לפלייאוף שכולם חיכו לו כל כך והיה קשה לחכות לזה כל כך הרבה זמן. אני וכל הקבוצה שמחים מאוד, גם האוהדים והצופים בטח שמחים למרות שהם לא יהיו איתנו במגרשים. יש עניין גדול. יהיה לא פשוט מול הפועל חיפה, בעיקר בפלייאוף קשה. אנחנו נתאים את עצמנו לסיטואציה מהר מאוד ונקווה להמשיך קדימה. אנחנו רגילים שהאוהדים תומכים בנו מהמגרש, אבל אנחנו יודעים שהם יעודדו אותנו ויתמכו בנו מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully