וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'קסון יעזוב בעקבות ביטול היורוליג, הגעתו של בריאנט תידחה שוב?

25.5.2020 / 13:30

הגארד הוותיק של הצהובים, שהצטרף במהלך העונה, לא ישוב וישוחרר מהקבוצה. בקבוצה ישוחחו עם השחקן ששוהה לצד אשתו ההרה. קווינסי אייסי שב לישראל ויצטרף לשחקנים המבודדים

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

אחרי שבועות של המתנה גילו היום (שני) במכבי תל אביב כי עונת 2019/20 ביורוליג לא תשוב במהלך שיחת הועידה בין ראשי המפעל. על פי הדיווחים, בתחילת הישיבה הודיע המנכ"ל ג'ורדי ברתומיאו כי הוא נגד חזרת העונה, מה שטרף את הקלפים. ההערכות הן שלחץ השחקנים, שהגיע לשיאו במכתב של ארגון השחקנים שדוחק בקבוצות לבטל את העונה, הביא בסופו של דבר להחלטה שלא לחדש את עונת 2019/20.

שחקן מכבי תל אביב ארון ג'קסון. דני מרון
יעזוב בעקבות ביטול עונת היורוליג. ארון ג'קסון/דני מרון

במכבי תל אביב צפויים כעת לחזור ולהתרכז בחזרת ליגת העל ב-20 ביוני. כבר היום ינחת בישראל הפורוורד קווינסי אייסי, שייכנס לתקופת בידוד של שבועיים, בסיומה יחזור לאימוני הקבוצה. אייסי יחבור בכפר המכביה לסקוטי ווילבקין, סנדי כהן וטיילר דורסי שנמצאים בארץ מאמצע השבוע שעבר.

מי שלא יחזרו לסגל של הצהובים הם ג'יילן ריינולדס וטאריק בלאק שכבר שוחררו וגם ארון ג'קסון שעדיין לא שוחרר. ג'קסון הביע את רצונו להשאר בארצות הברית, וחיכה להחלטת היורוליג, שתוביל כעת לסיום דרכו במועדון. לגבי אלייז'ה בריאנט עדיין אין החלטה סופית. הצהובים מעוניינים להחזיר את השחקן, ששוהה לצד אשתו ההרה, כשהוא היה אמור לחבור אליהם בסוף השבוע אם היורוליג תשוב.

הסגל של הצהובים שנמצא כעת בישראל כולל את המבודדים ווילבקין, דורסי, אייסי וסנדי כהן לצד השחקנים המתאמנים: ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומאו, אמארה סטודמאייר, יובל זוסמן, דני אבדיה, דורי סהר, אנג'לו קלויארו ואותלו האנטר.

עוד בוואלה!

דיווח: עונת היורוליג בוטלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully