וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: טימותי אוואני צפוי להיעדר מפתיחת הפלייאוף

25.5.2020 / 7:10

הבלם האוגנדי עדיין לא התאושש לחלוטין מפציעה ולא אמור לשחק בעוד שמונה ימים, טום בן זקן אמור לפתוח בהרכב לראשונה העונה

דוברות בית"ר ירושלים

טימותי אוואני צפוי להיעדר מפתיחת הפלייאוף של מ.ס. אשדוד בעוד שמונה ימים. הבלם האוגנדי עדיין לא התאושש מהפציעה ממנה הוא סובל ונאלץ לעבור טיפולים.

לעומת אוואני, אמור ניר ברדע להיות כשיר. טום בן זקן צפוי לפתוח את הפלייאוף כשחקן הרכב בעמדת המגן הימני אחרי שנעדר לאורך כל העונה בשל פציעה ארוכה עוד מהעונה שעברה. בן זקן עבד קשה כדי לחזור כולל גיחות ללונדון למרפאה מיוחדת בה טופלו גם דור פרץ ומיכאל אוחנה.

בקבוצה מרוצים גם מההתקדמות של המגן הימני הצעיר מור עדרי, שסיים את חלקו בקבוצת הנוער בה היה קפטן ושיחק כחריג גיל. עדרי כבש את השער היפה מול מכבי תל אביב במשחק האימון בשבוע שעבר.

טימותי אוואני שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
צפוי להחמיץ את פתיחת הפלייאוף. אוואני/דני מרון

מי שנשלח אתמול לצילום עם חשש למתיחה בשרירי המפשעה הוא שגיב יחזקאל. גם שלומי אזולאי התבקש להתאמן בצורה קלה בצד בגלל אותה הבעיה, אבל היום הוא כבר צפוי לערוך אימון כרגיל. כזכור, שובל גוזלן סובל בעצמו מקרע בשריר וסיים את העונה.

באשדוד יש כעת עניין רב לקראת המשחק מול הפועל רעננה, שיפתח את משחקי הפלייאוף התחתון של הקבוצה. זאת אחרי שאייל לחמן, שעבד במחלקת הנוער של אשדוד, עבר לאמן את הפועל רעננה ויפגוש את אשדוד אותה הוא מכיר היטב.

כזכור מונה בימים האחרונים פרדי דוד למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של אשדוד אחרי שזכה להמלצות מצד יושב ראש המחלקה מנדל דוידוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully