וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת התמריצים החדשה של מנהלת הליגות תיחנך כבר במחזור הקרוב

25.5.2020 / 7:05

140 אלף שקל עבור ניצחון בפלייאוף העליון ו-70 אלף על תיקו, 67 אלף שקל עבור ניצחון בפלייאוף התחתון ויש מענקים גם בלאומית. השיטה שתגרום לכל הקבוצות להילחם עד הרגע האחרון?

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים באימון

במוצאי השבת הקרובה תתחדש ליגת העל עם משחקי הפלייאוף העליון, ואיתם לראשונה מענקים עבור ניצחונות ותוצאות תיקו. בחודש יוני בשנה שעברה אישר דירקטוריון מנהלת הליגות מעבר משיטת התמריצים הישנה (על מיקום בטבלה בסיום העונה) לשיטת תמריצים עבור נקודות, כפי שמקובל בליגת האלופות.

אז נכון שהבונוסים יהיו רחוקים מאוד ממה שמחלקים באופ"א, אבל עדיין קבוצה מהפלייאוף העליון שתנצח, תזכה למענק בגובה של 140 אלף שקל עבור הניצחון. על תיקו תקבל קבוצה בין שש הראשונות מחצית מהסכום - 70 אלף שקל. המענקים בפלייאוף התחתון יהיו בערך מחצית מאלה שיחולקו בפלייאוף העליון, ועדיין קבוצה אשר תזכה בניצחון בחלק התחתון של הטבלה תקבל 67 אלף שקל ואילו על תיקו תקבל קבוצה מהפלייאוף התחתון 33,500 שקל.

שרון ניסנוב עם איציק ניסנוב בעלי הפועל תל אביב. דני מרון
חמישה ניצחונות בפלייאוף יהיו שווים להפועל תל אביב, למשל, 700 אלף שקל. האחים ניסנוב/דני מרון

גם בליגה הלאומית יחולקו תמריצים עבור ניצחונות ותוצאות תיקו. עבור ניצחון תקבל קבוצה מהפלייאוף העליון 40 אלף שקל ואילו על תיקו רק 20 אלף שקל. קבוצת פלייאוף תחתון מהלאומית תקבל עבור ניצחון 20 אלף שקל ואילו על תיקו רק 10 אלף שקל.

במנהלת בטוחים כי בשיטת התמריצים הזו, הקבוצות ישחקו עד הרגע האחרון בשל הסכומים הנאים ולא יוותרו על שום משחק. "באופן תיאורטי, קבוצה בפלייאוף העליון יכולה לעשות 1.4 מיליון שקל בונוסים רק עבור ניצחונות", אמר גורם במנהלת הליגות. "זה סכום נאה מאוד, בטח בעקבות משבר הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully