וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן חתם לשלוש שנים נוספות

24.5.2020 / 15:01

השוער האריך את חוזהו בבירה: "התחברתי למועדון הזה בכל דרך". יוסי מזרחי הוצג כמאמן קבוצת הנוער, יהיה אחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים: "זו סגירת מעגל"

דוברות בית"ר ירושלים

איתמר ניצן חתם היום (ראשון) רשמית על חוזה לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. לקבוצה היתה אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת ואותה היא מימשה, וללא קשר החתימה אותו על חוזה חדש לשלוש שנים. השוער הגיע לבירה לפני שנתיים מקרית שמונה, הפך לאחד השוערים הבולטים בארץ ואף זומן לסגל נבחרת ישראל.

"אין מאושר ממני להמשיך בבית וגן, שכבר מזמן הפך להיות עבורי בית", אמר ניצן. "התחברתי למועדון הזה בכל דרך, ואני שמח שהצלחתי להוכיח את עצמי. אני מודה לצוות המקצועי והניהולי על האמון, ובעיקר מודה לאוהדים שמרעיפים אהבה בלי סוף. עכשיו זה הזמן לשים את הכל בצד ולהתרכז בפלייאוף הקשה שמחכה לנו, ומתחיל כבר בשבת הקרובה".

המנהל המקצועי, יוסי בניון, אמר: "אנחנו שמחים מאוד שההחתמה הזאת יצאה אל הפועל ושאיתמר נשאר איתנו. איתמר הוא שוער שמתאים כמו כפפה לקבוצה שלנו, שכוללת שחקנים עם אופי חיובי, עם מוסר עבודה גבוה ויכולת מצוינת. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. דני מרון
זכה לחוזה ארוך טווח. איתמר ניצן/דני מרון

יוסי מזרחי הוצג היום כמאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. מזרחי חתם היום ובנוסף לתפקידו כמאמן, יהיה אחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים וזאת כחלק מהמדיניות לבנות ולקדם את דור העתיד של המועדון ולגדל שחקני בית איכותיים לקבוצה הבוגרת.

מזרחי שיחק בבית"ר 14 שנים (371 הופעות), ממנה אף הגיע לנבחרת ישראל. הוא זכה עם בית"ר באליפות אחת ו-4 גביעים, ובתור מאמן זכה באליפות עם בית"ר ב-2006/2007. קריירת האימון שלו כוללת בין השאר קבוצות בוגרים ונוער.

עוד בוואלה!

רוני לוי הוציא את עידן ורד מאימון בית"ר ירושלים, עלי מוחמד נקנס

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי עם אלי אוחנה בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חזר הביתה. מזרחי עם אוחנה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מזרחי אמר: "אני מודה לבעלים ולהנהלת הקבוצה על ההזדמנות להגשים שתי אהבות בחיים שלי. הראשונה היא לסגור מעגל, כי את קריירת האימון שלי התחלתי בקבוצת הנוער של בית"ר והיום אני חוזר למחלקה הזאת, והשנייה היא לעבוד עם צעירים ולנסות לעזור להם להגשים את החלום כמו שהיה ליוסי מזרחי, כשהיה בגיל 16-17".

מנכ"ל המועדון, מוני ברוש, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להחזיר את יוסי מזרחי הביתה ובטוחים שתהיה לו תרומה משמעותית באימון קבוצת הנוער ובגידול והשבחת הדור הצעיר אין לי ספק שהמינוי של מזרחי בשילוב השינויים הנוספים שאנחנו מתכננים לקראת העונה הבאה יבססו את מעמדה של המחלקה ויובילו אותה לימים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully