וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: הנהלת איגוד הכדורסל צפויה לאשר את סיום העונה בלאומית

24.5.2020 / 18:21

לאחר ש-12 קבוצות הצביעו בעד סיום העונה, צפויה הנהלת האיגוד לאשר את ההחלטה ולהעלות את בני הרצליה והפועל חיפה. משרד הבריאות מסרב לאשר חזרת הליגות הלא מקצועניות, וגם הן צפויות להסתיים

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר להתאמן

כמה שעות אחרי שתוכרע גורל עונת היורוליג הקרובה, תתכנס מחר (שני) הנהלת איגוד הכדורסל לישיבה גורלית בה ידונו בעתיד העונה בליגה הלאומית ובליגות הלא מקצועניות שתחת מסגרת האיגוד.

בשבועיים האחרונים, מאז ההכרעה של בית הדין העליון של איגוד הכדורסל כי עתיד העונה בליגה הלאומית יחזור לדיון נוסף בהנהלת האיגוד, החלו חברים מסוימים להריץ יוזמה להחזרת הליגה. אלא שבהצבעה שנערכה בשבוע שעבר בין קבוצות הליגה המצב לא השתנה ו-12 מתוך 14 הקבוצות השונות הצביעו בעד סיום העונה, ומחר בהנהלה הנושא אמור לעבור את אישור החברים.

ניצן חנוכי שחקן בני הרצליה עם אייזיאה אייזנדורף. קובי אליהו
יקבלו בקרוב הודעה על חזרתם לליגת העל? שחקני בני הרצליה/קובי אליהו

בנוגע לליגות הלא מקצועניות, לאחרונה קיבל מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן מכתב מסמנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו ובו נטען כי עד ה-15 ביוני אין אישור לקבוצות לא מקצועניות לשוב לפעילות עם מגע, ואין הבטחה שלאחר תאריך זה יוכלו לשוב לפעילות מסוג זה. מסיבות אלה צפויות גם הליגות הלא מקצועניות לקבל הודעה על סיומן מחר.

אם הליגות השונות יגיעו לסיומן, הקבוצות שנמצאות במקומות הראשונים יעפילו ליגה, ולא יהיו יורדות. במצב כזה בני הרצליה והפועל חיפה יעפילו לליגת העל, מכבי רמת גן והפועל עכו לליגה הלאומית, ואילו מכבי כרמיאל, אליצור מועצה אזורית שומרות, עוצמה מודיעין וא.ס אשקלון יעפילו לליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully