וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ויתרה על 25% מכרטיסו של קלטינס, תקבל עוד 1.5 מיליון שקל מבית"ר

21.5.2020 / 15:19

האדומים ניצלו סעיף בעסקה כדי להעלות ל-10 מיליון שקל את הסכום אותו יקבלו הקיץ מעסקאות העבר, מתוכו 4.75 מיליון יגיעו מקבוצתו של משה חוגג. איתי בן זאב מונה ליו"ר באר שבע, המנהלת: אין ניגוד עניינים

דוברות בית"ר ירושלים

אלונה ברקת אומנם הודיעה שהיא עוזבת את הפועל באר שבע, אבל בעונה הבאה ייכנסו לקופת המועדון 15 מיליון שקלים שאינם קשורים להקצבות הרגילות שהמועדון צריך לקבל מזכויות שידור, טוטו, ספונסרים ומכירת מנויים וכרטיסים, בהנחה שתהיה כזו.

ברקת כבר הבטיחה להעביר לעונה הבאה 5 מיליון שקלים, ובנוסף לכך באר שבע צריכה להכניס לקופתה 10 מיליון שקל על מכירות שנעשו בשנה החולפת, מתוכם 4.75 מיליון שקל מבית"ר ירושלים. מדובר בתשלומים הקשורים לעסקאות של מיכאל אוחנה (בגובה 3.25 מיליון שקל), חאתם עבד אלחמיד ועדן שמיר, כשבנוסף יגיעו עוד 1.5 מיליון שקל מבית"ר מעסקת דוד קלטינס, מכיוון שלבאר שבע היתה אפשרות לוותר על 25% מכרטיסו עד תום העונה בתמורה להחזר כספי, לאחר שהשחקן תומחר ב-6 מיליון שקל, והיא החליטה לממש אותה.

לכך עשוי להצטרף סכום נכבד אם טרבזונספור תמכור את טוני וואקמה, שעל פי הדיווחים מבוקש על ידי קבוצות מסין ומסעודיה המוכנות לשלם על אקס באר שבע סכומים גבוהים מאוד.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע עם חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
הסכום עשוי עוד לגדול בזכותו. וואקמה עם אלחמיד/ברני ארדוב

הבוקר הודיעה הקבוצה על מינוי של איתי בן זאב ליושב ראש המועדון, ועל כך שברקת ביקשה ממנו לגבש דירקטוריון עצמאי ובלתי תלוי למועדון ויעמוד בראשו. על פי הודעת המועדון ימשיך הנאמן יצחק יונגר ביישום תכנית ההבראה תחת אחריות הדירקטוריון, בעוד שבן זאב ישמש בתפקידו בהתנדבות מלאה ולבקשתו המינוי יהיה לשנה אחת, והוא ימשיך במקביל בתפקידו כמנכ"ל הבורסה לניירות ערך.

ברקת מסרה אחרי המינוי: "אני שמחה שאיתי הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר המועדון. אני מאמינה כי ניסיונו העסקי כמו ניסיונו הניהולי המוצלח, יאפשרו להוביל את המועדון לחוף מבטחים בתקופה מאתגרת ואף להצליח ולשמור על מעמדו כמועדון בסטנדרט אירופי. בטוחני שיחד עם אסי רחמים, מנכ"ל המועדון, הם יהוו צוות ניהולי חזק ומגובש. אני מאחלת לו הצלחה גדולה".

עוד בוואלה!

"אף שחקן אצלנו לא חשב שהוא כוכב": אובידיו הובאן בראיון מיוחד

לכתבה המלאה
אלונה ברקת ואיתי בן זאב. עומר מסינגר,
"לא יישב בדירקטוריון". איתי בן זאב עם אלונה ברקת/עומר מסינגר

בן זאב עצמו אמר: "אני רואה במינוי שליחות ציבורית חשובה ואתגר מקצועי מהמעלה הראשונה. אלמד את המועדון וצרכיו בסיועו של המנכ"ל אסי רחמים ואגבש דירקטוריון מקצועי, אסטרטגי חזק ועצמאי, אשר רק הצלחתו של המועדון עומדת לנגד עיניו. אני מבקש להודות לאלונה ברקת על האמון בי. אלונה מותירה מועדון חזק ויציב פיננסית עם תרבות ניהולית המקדשת את המצוינות כערך עליון".

העובדה שבן זאב משמש כמנכ"ל של הבורסה לניירות ערך, שהיא הספונסרית של ליגת העל, העלתה את השאלה האם לא קיים כאן ניגוד עניינים, וממנהלת הליגות נמסר: "הסכם החסות בין מנהלת הליגות לכדורגל והבורסה לניירות ערך נחתם לפני שנה לתקופה בת שלוש שנים; ההצעה שנבחרה היתה ההצעה הטובה ביותר מבין כל ההצעות שהוגשו ושיתוף הפעולה לאורך השנה היה פורה ומוצלח לכל הצדדים. מר בן זאב לא ישב בדירקטוריון המנהלת ויובהר כי למען הסדר הטוב נציג מועדון הכדורגל הפועל באר שבע אשר ישב בדירקטוריון לא יהיה מעורב בהחלטות הקשורות להסכם החסות הראשית, אם בכלל יהיו החלטות כאלה".

עדכון ראשון: 11:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully