וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אקולטסה וסימאו קרובים לסיכום על חוזים חדשים ליוני

19.5.2020 / 7:15

בקבוצה הבינו שהשניים לא יסכימו לשחק ללא תמורה. במקביל, נעשים ניסיונות להשאיר את ההולנדי לעונה הבאה ונרשמת התלבטות לגבי הפורטוגלי. מחמאות ללויטה, שהר יחזור לאימונים בקרוב

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: אימון בית"ר ירושלים

אלטון אקולטסה ודויד סימאו קרובים לסיכום על חוזים ל-40 ימי החזרה של ליגת העל. לשני הזרים של הפועל באר שבע יש הסכמים עד סוף החודש הזה בלבד ולמרות שבתחילה חשב נאמן הפועל באר שבע יצחק יונגר שהם ישחקו גם את חודש יוני וחודש יולי עבור השכר שהם קיבלו עד כה, הבינו במועדון כי השניים לא יסכימו לכך וכעת הם קרובים מאוד לסגור על הסכום אותו הם יקבלו מהקבוצה עבור תקופת החידוש של העונה.

ללא קשר להארכת החוזה בעונה הזו, הפועל באר שבע רוצה את אקולטסה גם לעונה הבאה, אבל היא לא תוכל לרכוש אותו מסנט טרוידן הבלגית ולכן מנסים בקבוצה לסגור על השאלתו לעונה נוספת. הבעיה היא שלשחקן הכנף המהיר יש חוזה בבלגיה רק לעוד עונה ובסיומה יהיה שחקן חופשי, כך שהבלגים לא יסכימו להשאלה אלא אם אקולטסה יסגור על הארכת חוזה אצלם. על פי מה שמספרים בהפועל באר שבע, אקולטסה רוצה להישאר במועדון כמו גם סימאו שלגביו אם יוחלט להשאירו לעונה נוספת, נראה כי ניתן יהיה לסגור על השאלה עם א.א.ק אתונה מאחר שחוזהו מסתיים ביוון רק בעוד שנתיים.

שחקן הפועל באר שבע, אלטון אקולטסה. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
באר שבע רוצה שיישאר, אבל יש סימני שאלה. אלטון אקולטסה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

כך או אחרת, בעוד שאת אקולטסה רוצים בוודאות לעונה נוספת, ההחלטה לגבי סימאו תתקבל רק במהלך הפלייאוף. אתמול שותפו השניים בניצחון על מכבי נתניה 2:4 במשחק אימון וההולנדי אף הבקיע את השער השני במבצע אישי נאה. סימאו רוצה להישאר במועדון גם כדי להיות עם שני חבריו מיגל ויטור וז'וזואה שכבר הגיעו לסיכום עם הפועל באר שבע על החוזה אותו ירוויחו בעונה הבאה.

כפי שפורסם כאן אתמול (שני) בהפועל באר שבע לא רוצים למשוך לתוך הליגה את המגעים עם השחקנים על הקיצוצים לעונה הבאה כדי שהדבר לא ישפיע לרעה על תפקודם, ונראה כי השיחות יימשכו עד אמצע השבוע הבא ולאחריהן יעדיפו במועדון להפסיקן ולתת לשחקנים להתרכז במשימות בליגה ובגביע המדינה.

בקבוצה היו מרוצים מהניצחון אמש בנתניה וחילקו שבחים לאוהד לויטה ששמר על שער נקי למרות לחץ של נתניה בפתיחת המשחק. "זה היה משחק אחר ממה שראינו באשדוד, אבל אם לויטה לא היה במקום בהתחלה, אולי היינו נקלעים למשחק אחר", אמרו בקבוצה.

בן שהר ששיחק טוב עד שהוחלף סובל מפציעה קלה בשריר הארבע ראשי, אבל יהיה כשיר לאימונים הקרובים אחרי שיקבל קצת מנוחה להתאושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully